انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پولادی بازیکن پرسپولیس و باید برگردد.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علیرضا رحیمی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کادرفنی و خصوصا علی دایی همه تلاش خود را به کار می‌بندند تا بازی خوبی را برابر تراکتورسازی انجام دهند، حال نتیجه هرچه باشد. درحال حاضر تیم پرسپولیس هر روز بهتر از گذشته شده و با اضافه شدن بازیکنان محروم و آسیب‌دیده، امیدوارم هرچیز زودتر به شرایط خوبش برسد.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ گفته اگر سکوهای ورزشگاه آزادی توسط پرسپولیسی‌ها پر نشود، بیش از 10 درصد سکوها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد، افزود: به ضوابطی که سازمان لیگ دارد، احترام می‌گذاریم. حساسیت خاصی روی این مساله نداریم و مطمئنا هر تصمیمی سازمان لیگ بگیرد به صلاح فوتبال است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عقد قرارداد مهرداد پولادی با یک باشگاه قطری اینگونه اظهار نظر کرد: هر ورزشکاری می‌تواند در هر کشوری قرارداد ببندد اما برای رسمیت بخشیدن به آن قطعا باید فدراسیون آن کشور ITC بازیکن را برای باشگاه جدید ارسال کند که مشکل از آنجا شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: قطعا فدراسیون برای صادر کردن ITC مهرداد پولادی برای تیم قطری، نظرمان را می‌گیرند که ما با توجه به مدارکی در اختیارمان است، اجازه صدور ITC این بازیکن را نمی‌دهیم. پولادی بازیکن پرسپولیس است و باید در تمرینات تیم شرکت کند.

رحیمی که با ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، با اشاره به اینکه پولادی در سال سال 91 با پرسپولیس قرارداد امضا کرده که این قرارداد تا پایان سال 93 رسمیت دارد، افزود: پولادی هر توافقی با مدیرعامل قبلی داشته طبق آئین‌نامه فدراسیون و بند قراردادش قابل استناد نیست.

وی همچنین تاکید کرد: ما حتی با خود این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش جلسه داشتم و با اسلحه نمی‌خواهیم جلوی او را بگیریم اما باید به تعهداتش عمل کند. هنوز امیدوار هستم پولادی به پرسپولیس برگردد، در تمرینات حضور یافته و در اختیار تیم قرار بگیرد.