انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیش بازی پرسپولیس ـ تراکتورسازی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و تراکتورسازی به مصاف هم می روند. در تهران، سرخپوشان پایتخت در پی حفظ اعتبار هستند و تراکتورسازان می آیند تا با کسب نتیجه ای خوب، در پی استقلال، لنگ نزنند.

1. پرسپولیس تیم هفته لیگ است و اگر ببرد حداکثر به رتبه چهارم لیگ در پایان هفته هفتم می رسد، البته اگر سپاهان و فولاد ببازند و نفت و صبا برنده نشوند ...

2. تراکتورسازی به عنوان تیم دوم جدول، با 10 گل زده دومین خط حمله برتر و با 4 گل خورده سومین خط دفاع برتر مسابقات لیگ را دارند.

3. تراکتور با هر تیمی بازی می کند، آن تیم یک هفته بعد به مصاف پرسپولیس می رود. تبریزی ها 2 ـ یک فولاد را بردند، پرسپولیس یک هفته بعد 2ـ صفر به فولاد باخت، آنها با ذوب‌آهن صفر ـ صفر کردند. هفته بعد پرسپولیس یک ـ صفر ذوب‌آهن را برد. تراکتورسازی یک ـ صفر ملوان را برد و پرسپولیس به ملوان یک ـ صفر باخت، تراکتور یک ـ صفر به پدیده باخت، پایتخت نشین ها با پدیده یک ـ یک کردند و سرانجام تراکتور 4 ـ 2 صبا را برد در حالی که پرسپولیس 2 ـ صفر را برد ...

4. آخرین بازی 2 تیم روز 8 آذر 92 انجام شد و تراکتورسازی در تبریز یک ـ صفر باخت.

5. بعد از بازگشت تراکتور به لیگ برتر، پرسپولیس در 10 بازی 3 بار حریف را برده و 6بار برابر تبریزی ها بازنده شده است. سرخپوشان که 6بار به تبریزی ها باخته اند به حریف 7 گل زده اند و 13 گل خورده اند. آنها 6 گل هم بیشتر خورده اند!

6. بازی 2 تیم یار محروم ندارد، حقیقی و بنگر از پرسپولیس و حامد لک، گردانی و احمدزاده 2 اخطاره هستند.

7. پولادی، کریم باقری، باغمیشه، حلالی، کیان طهماسبی و عباس کارگر جزو یاران مشترک تاریخ 2 تیم هستند.

8. یونس باهنر کمک مربی امروز تراکتورسازان، بازیکن سابق پرسپولیس بوده است.