انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابهام درباره قرارداد پولادي و الشحانيه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش "ورزش سه"، انتشار این خبر در شرایطی است که دوستان نزدیک پولادی از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کنند. البته پولادی از حدود 3 هفته پیش وکیلی بین المللی را برای پیگیری کار خود استخدام کرده و این وکیل به او قول داده آزادی اش را از باشگاه پرسپولیس می گیرد. موضوع مورد اختلاف بین پولادی و پرسپولیس قرارداد متممی است که پولادی در اختیار دارد، او طبق این قرارداد امسال در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می توانسته از پرسپولیس جدا شود. اما باشگاه پرسپولیس و مدیریت این باشگاه به قرارداد دیگری استناد می کنند که در آن اثری از امتیازات مورد ادعای پولادی نیست.

همانطور که می دانید پرسپولیس نام پولادی را در فهرست بازیکنان امسال خود رد کرده و جایگزینی هم برای او ندارد و پافشاری این باشگاه برای حفظ پولادی به همین علت است. در عین حال این بازیکن ملی پوش علاقه ای به ادامه فعالیت در فوتبال ایران ندارد و در یک ماه گذشته حدود 3 هفته در قطر به سر برده و به دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس بوده است.

امروز که خبر رای فیفا برای پیوستن پولادی به الشحانیه منتشر شد، به جز رسمی نبودن این خبر مسئله ای آگاهان را وادار به تردید در این مساله می کند. اساسا اگر بازیکنی به باشگاهی بپیوندد و باشگاه قبلی در ارسال آی تی سی (رضایتنامه بین المللی)، تعلل کند، باشگاه مقصد در سیستم تی ام اس، درخواست آی تی سی می کند و پس از یک ماه در صورت جواب نرسیدن از باشگاه مبدا، آی تی سی خود به خود صادر می شود. اما مورد پولادی، مساله متفاوتی است. فدراسیون فوتبال ایران به عنوان مرجع صدور رای در ایران از دید فیفا، پولادی را بازیکن پرسپولیس می داند و بنابراین به سختی قابل باور است که او توانسته باشد راسا رضایتنامه اش را دریافت کرده باشد. در این موارد فیفا نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران می فرستد و مهلت یک ماهه ای برای پاسخ به این نامه وجود دارد و طبعا اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد فدراسیون بنا بر اعلام قبلی به نفع پرسپولیس رای خواهد داد.

در حال حاضر و در شرایطی که مسوولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس جوابگوی سوالات نبوده اند، انتشار اخبار رسمی به ابهامات در این مورد پاسخ خواهد داد.