انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همگی.:4chs::4chs:تازه اینجا عضو شدم.برای همین خواستم یه کار مفید انجام بدم.وا3 همینم بیوگرافی  این گروه موسیقی اعجاب انگیزو براتون گذاشتم.اگه خوشتون اومد بهم بگین تا اخبارشم براتون بذارم.به امید اینکه دوس داشته باشین.Blush


********
نام پروژه: "مدرن تاکينگ"-"Modern Talking"
اعضا: توماس آندرس (وکال، خواننده) – ديتر بوهلن (نويسنده، آهنگ ساز و تهيه کننده)
مليت: آلماني
سبک کاري: Rock ,Europop, New Wave, Electronic music, Synthpop , EuroDisco
سال فعاليت : 1984-1987 . 1998-2003
ناشر ها: Sony BMG – Hansa Music
لقب : مردان همیشه جاودان موسیقی
معنا : "Modern Talking" در لغت به معنای گفت و گوی نوین می باشد
آرم گروه: 

بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1


مدرن تاکينگ يک گره آلماني به سبک آهنگ هاي الکترونيکي بوده. شامل 2نفر، به خوانندگي توماس آندرس و سازنده و توليد کننده ديتر بوهلن. نوع سبک آن هادر بسياري از اوغات در زير گروه يورو ديسکو قرار گرفته است.
تک آهنگ هاي آن ها در کل آلمان بيشترين موفقيت هارو به دست آورد.

بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1
توماس اندرس-1987


بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1
دیتر بوهلن -1984




در شروع کار مدرن تاکينگ



اولين شکل کار آن ها در اواخر سال 1984 به صورت غير منتظره اي با تک آهنگ "You Are My Hearth You Are My Soul"در اروپا محبوب شد.

با فروش اين تک آهنگ در 35 کشور بزرگ دنيا شماره يک شدند و در کشو خود تا 6 هفته کامل در اول ليست چارت ها قرار گرفتند. اين آهنگ به تنهايي آنقدر حواشي داشت که 8 ميليون نسخه در دنيا به فروش رسانید.

به دنبال آن ترانه ديگري به نام "You Can Win If You Want"در اواسط سال 1985 و در همان آلبوم اول که آن هم بدون چون و چرا در رتبه یک هيت ها (Hit) قرار گرفت ساخته شد . بدين ترتيب با 7 ترانه دیگر آلبومي بوجود آمد که به نام "The First Album" نام گرفت.

به زودي بعد از اين 2 آهنگ شاهکار، بار ديگر يک آهنگ انفجاري به نام "Cheri Cheri Lady" که اين ترانه هم مثل بقيه در صدر جدول قرار گرفت منتشر شد. اين آهنگ در آلبوم دوم آن ها به نام "Lets Talk About Love" قرار داشت.

اين موفقيت ها با دو سوپر Hit ديگر نظير "Brother Louie" و "Atlansis is Calling - S.O.S. for love" که هر دوي آن ها در آلبومی به نام "Ready Ror Romance" قرار گرفت ادامه داشت.
ششمين تک آهنگ خود به نام "Geronimos Cadillac" که در آلبوم چهارم به نام "In The Middle Of Nowhere" قرار داشت و ترانه "Jet air Liner" را در آلبوم پنجم يعني "Romantic Warriors" به نمايش در آودند.

در طول اين دوره زماني ، گروه مدرن تاکینگ به موفقيت ها و افتخارات زيادي در کشور ها و قاره هاي مختلف نظير اوروپا ، آسيا ، جنوب آمريکا ، و چند کشور آفريقايي و خاور ميانه بخصوص ايران دست یافت.

مدرن تاکينگ را به جرات مي توان از اولين گروه هاي غربي دانست که بعد از تشکيل حکومت انقلاب اسلامي ایران از سال 1979 به بعد، وارد ايران شد و از محبوبيت هاي بسياري نزد جوانان بهره برد.

آن ها يک بار در دهه 80 در سال 1986 با آهنگ Brother Louie با رتبه 4 وارد "TOP TEN" شدند.
همانطوري که از کلمه "TOP TEN" معلوم است به معني 10 تا از بهترين ها يا بهتر بگم 10 تا از بهترين هاي دنياست!!

"اين موفقيت در دهه 80 يعني دهه اوج موسيقي شکل گرفته.
وجود گروه هايي مثل مايکل ها و گروهاي راک مثل متاليکا و کويين و ... را نبايد فراموش کرد ،که با اين تفاصير تا به الان از بهترين افتخارات اين گروه به حساب مي آيد."

اين مکان که يک شبکه ماهواره اي مخصوص هم دارد که جايگاه 10 تا از بزرگان موسيقي است که آرزوي هر خواننده اي رسيدن به اين جايگاه می باشد.

ولي مدرن تالکينگ تقريبا در آمريکاي شمالي يک گروه ناشناخته بود و هرگز در چارت UK ظاهر نشدند.
اما در UK انگلستان آنها با آهنگ Brother Louie جزو 10 گروه برتر شدند(1989).

پروژه مدرن تاکینگ مانند بیشتر گروه های پاپ اروپایی تقریبا در آمریکای شمالی ناشناخته بود و هرگز در نمودارهای آمریکا ظاهر نشدند ، اگرچه آنها شگفت انگیزان درجه یک کانادا بودند. 

آهنگساز دیتر بوهلن از موسیقی جان بخش و ترکیبی ذهنی که در آمریکا رواج نداشت حتی قبل از اینکه Modern Talking تشکیل شود استفاده می کرد.

آن ها 2 آلبوم در هر سال بين سال هاي 1985تا 1987 منتشر کردند. در حالي که همچنان پله هاي موفقيت را طي مي کردند تلويزيون سراسر اوروپا Singel يا همان تک آهنگ هاي آن ها را نمايش مي دادند. سرانجام آن ها 65 ميليون نسخه در ظرف مدت کمتر از 3 سال به فروش رسانیدند.



بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1

در عکس اصل رسید قرار داد افسانه ای مدرن تاکینگ در تاریخ 3 سپتامبر 1984 در کمپانی InterSong رو می بینید.



بين سال هاي 1987 تا 1998



خبر جدايي گروه در سال 1987 بعد از انتشار آخرين آلبومشان بازتاب خبري گسترده اي داشت.
بوهلن بلافاصله گروه ديگري به نام "Blue System" تشکيل داد و با آهنگ هايي نظير "May Bed Is Too Big"
"Under My Skin","Love Suit","Sorry Little Sarah"و "Deja Vu" چندين بار در بالاي چارت ها قرار گرفت.
در مجموع با این گروه 13 آلبوم منتشر نمود.

توماس هم مشغول ظبط آهنگ هايي به سبک جديد و به صورت تکي در شهر هاي بزرگ نظير لندن و لسانجلس و نيز کشو خود بود.

او برای اجرای تور به مکانهایی مثل "Moscow" – "Suncity" – "Hong Kong" – "Santiago Chile" سفر میکرد.
آندرس تو اين مدت 5 آلبوم تکي انگليسي به نام هاي "Different","Whispers","Down On Sunset","When Will I See You Again" و "Should"، و يک آلبوم اسپانيولي با نام "Barcos De Cristal" منتشر کرد.

بدين ترتيب او هم موفقيت هاي زيادي هم در کشور هاي مختلف و هم در خانه به دست آورده بود.

اگرچه ديتر و توماس اختلافات زيادي داشتن ولي تو اين مدت جدايي هم تجربه هاي زيادي به دست آورده بودند. اما پروژه هايي که هرکدام دنبال کردند به اندازه مدرن تاکینگ موفق نبود.
ملاقات اين دو دوباره زماني که توماس در سال 1994 به شهر کوبلنز در آلمان برگشت ادامه پيدا کرد.



تشکیل گروه - 1998 - 2003



بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1

توماس آندرس-1998

بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1
دیتر بوهلن-1999

درست 11 سال بعد از آخرين اجراي 2 نفره گروه مدرن تاکينگ در آغاز سال 1998 ميلادي شايعه برگشتن گروه در محافل خبري و مجلات و روزنامه ها ديدني بود!

اولين اجراي 2 نفره آنها در بزرگترين کانال ماهواره اي کشور آلمان به نام "Wetten, dass…?" و مصاحبه در این کانال در جلوی 18 میلیون کانال تاویزیونی بود. همچنین اولین کنسرت گروه در شهر بوداپست برگزار شد که سیل خوروشان جمعیت عاشق باعث شد این رکورد در کتاب جهانی گینس به ثبت برسد.

آلبوم اول گروه بعد از 11 سال "Back For Good" نام داشت که شامل 4 آهنگ جديد با نام هاي "I Will For You","Don’t Play With My Heart","We Take The chance", "Anything Is Possible" و بقيه 14 ترانه آن از ماندگار ترين آهنگ هاي دهه 80 گروه انتخاب شده بود و بهتر از تمامي اجراهاي قبل که در ساختش از يک تکنيک خاص استفاده شده بود که 360 درجه با سبک آخرين آلبوم آنها در سال 1987 تفاوت داشت.

نتيجه اين شاهکار جديد رتبه يک در چارت هاي کشور آلمان به مدت 5 هفته پياپي بود و رتبه ي يک در بسياري از کشور هاي ديگر که سر انجام به فروش 6ميليون نسخه اي انجاميد.

با فروش طلايي اين آلبوم آنها جايزه "World Music Award" براي بيشترين فروش موسيقي در آلمان، را از آن خود کردند.
آلبوم بعدي گروه با نام Alone در فوریه سال 1999 توسط شرک بزرگ BMG منتشر شد که اولین آلبوم کاملا متفاوت بعد از 11 سال دوری گروه به شمار می رفت.

بدين ترتيب آنها هر سال يک آلبوم با نام هاي "Years Of Dragon",2000 -"America",2001 - "Victory",2002 – "Universe",2003 به صورت رسمی منتشر ساختند.

بعد از رسيدن به نقطه اي که آنها 500 جايزه طلا و پلاتين از سراسر دنيا برنده شده بودند، بوهلن و آندرس در حالي که هنوز وسط تور جديد آلبومشان بودند در سال 2003 یک بار دیگر تصمیم به جدایی گرفتند...

سپس يک آلبوم تلفيقي از آهنگ هاي قديمي و موفق گروه در همان سال 2003 منتشر کردند که "The Final Album" نام داشت.
توماس هم فورا مشغول ظبط آهنگ هاي تکي شد در حالي که ديتر در شبکه هاي ماهواره اي نظير "DS DS" مشغول کشف استعداد بود.


آمار تولید و فروش





بیوگرافی مردان همیشه جاویدان موسیقی آلمان،مدرن تاکینگ(Modern Talking) 1
مدرن تاکینگ – "You Are Not Alone" - 1999-03-21


در همان سال 1998 بوهلن نقل کرد که آهنگ "Precious Little Diamond" الهام گرفته با استفاده از هم خواني "Falsetto" است. بعلاوه بسياري از کار هاي او از تاثر پزيري آهنگ هاي خواننده آلماني زبان "Schlager" و سبک ديسکو پاپ "Bee gees" از نام آواران موسيقي قرن و ترانه هاي رمانتيک انگليسي زبان و آهنگ هاي ايتاليايي و فرانسوي نظير "Gazebos" در آهنگ "I Like Chopin" بوده است.
همچنين بسياري از "Lyrics" يا همان متن هاي شعر هايش آهنگ هاي گروه "Hot Chocolate" را تداعي مي کند.

بعد از سال 98 و تشکيل دوباره گروه، ديتر تمامي کا هايش را در راستای سبک "Eurodance" کارگرداني مي کرد.

فروش کل تمامي آلبوم هاي مدرن تاکينگ در جهان صرف نظر از کپي هاي غير قانوني طبق منابع رسمی بيش از 130000000 نسخه مي باشد.


بر اساس آمار کمپاني بزرگ سوني "BMG" در ژون سال 2003 پروژه عظیم مدرن تاکينگ پر فروش ترين گروه در تاريخ موسيقي آلمان شد حتي بيشتر از "Fnak Farians" در پروژه اي نظير "Bony M" و گروه های دیگری مانند "Milli Vanilli" و "Michael cretus Enigma" و "Sandra" و حتي گروه دهه 60 "Scorpions" و "Snap!" و گروه هوي متال آلماني زبان بزرگي به نام "Rammstin". !

ديتر بوهلن با گروه هاي ديگري حتي زماني که مدرن تاکينگ وجود داشت همکاري داشته، از جمله "Cheris Norman" در "Smokie" که آهنگ Midnight Ladyدر سال 86 محبوب ترين اثر او بوده است.
ديتر بزرگترين آهنگ ديسکو گروه "CC catch" به نام "House Of Mystic Light" را که بر خلاف بيشتر آهنگ هايش سبکي رومانتيک نبود را خلق کرد.

برخي از ترانه هاي معروف ديتر مانند You Are My Heart You Aare My Soul توسط افرادي نظير "Mary Roos" به زبان آلماني برگشت داده شده که از آن در برخي از اجراهايشان استفاده شده.
همچنین تولید کننده کار های این گروه در آن زمان توسط "Luis Rodriguez" صورت می گرفته.


حرفه تک نوازي



در سال 2006 بوهلن در آهنگي به نام "Bizarre Bizarre" يک پيغام محرمانه قرار داد که در آن گفته بود:
"There will never be an end to Modern Talking"
ما نمي خواهيم به کار مدرن پايان بدهيم!

بعد از روشن شدن اين موضوع ديتر در مصاحبه اي اعلام کرد:
"He meant to say that music of Modern talking will live forever "
منظور اين بوده که مدرن تالکينگ براي هميشه زنده خواهد بود!!

آندرس هم با آهنگ هايي مشابه MT نظير "Independent Girl" ياد و خاطره ترانه هاي قبل را زنده نگه مي داشت. 

در سال 2006 آلبوم موفقي به نام "Song Forever" در سبک "Jazz" و "Swing" منتشر کرد (شامل آهنگ هاي محبوب و Hit هاي مدرن تاکينگ بود.)

ديتر دو کتاب در شرح حال خود نوشته است، که در يکي از آنها مفصلا تارخچه تشکيل مدرن تاکينگ از ابتدا تا انتها در چشم انداز هاي مختلف را بررسي نمود که در کشور آلمان ميليون ها نسخه فروخت.

پس از انتشار این کتاب بی عدالتی های او در مورد مردمی که با آنها کار میکردند شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. در نتیجه او برای یک سال یعنی تا سال 2006 از مردم کناره گرفت یعنی زمانی که گفت از اینکه کتاب دوم را منتشر کرده پشیمان است. آندرس تنها متهم علیه بوهلن نبود که تقاضا داشت بخش هایی از کتاب تغییر یابد. Frank Farian از تولید ادبیاتی بوهلن عصبانی بود و کتابی نوشت که در آن تلاش کرد بوهلن را به عنوان یک فریبگر نشان دهد اما در این کار موفق نشد.

کتاب اول بوهلن اساس یک فیلم کمدی انیمیشنی به نام " Dieter Der Film" بود. 





در حال حاضر،اندرس یک فرزند و بوهلن فرزند ششمش را دارد.
واقعا فوق العاده بودن وهستن هنوز.چ.ن من تنها اهنگایی که ب انگلیسی گوش میدن مال مدرن تاگینگ هستن
بچه ها مر30 که حمایت میکنین.HeartHeartمدرن تاکینگ واقعا عالیه ولی خیلی بهشون ظلم شد؛اصلا از کاراشون اسمی نمیبرن.یه خبر خوب براتون دارم.توماس و دیتر با هم آشتی کردن و به گفته ی اسپانسر مدرن تاکینگ،MTبه احتمال 99 درصد دوباره تشکیل میشه.

من توی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرتال طرفدارای مدرن تاکینگ عضوم.اسم کاربری من اونجا Charlin(شارلین)هستش.خواستین عضو شین.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی دیتر بوهلن،آهنگساز و ترانه سرای مدرن تاکینگ

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی توماس اندرس،خواننده و وکال مدرن تاکینگ