انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ZTE با ۳ اسمارت فون جدید به IFA 2014 آمد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ZTE یکی از کمپانی های مطرح چینی در تولید اسمارت فون بوده و از معدود برند های چینی است که محصولاتی با قیمت های بالا روانه بازار می کند.اکنون ZTE هم به IFA 2014 آمده تا از ۳ اسمارت فون جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کند.
همانطور که گفتیم ،  ZTE با سه اسمارت فون وارد کنفرانس IFA شده که دوتای آن از خط تولید Blade و دیگری Kis می باشد. اسمارت فون های خط تولید Blade با نام های ZTE Blade Vec 4G و Vec 3G از ضخامت ۷.۸ میلی متری و پوشش فیبر کربن برخوردار خواهند بود.
در اصل ZTE Blade Vec 4G در اواخر ماه جولای معرفی شده بود ولی این اسمارت فون مشخصات متفاوتی دارد. در هر صورت هردوی این اسمارت فون ها از صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p و باطری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برند.
ZTE Blade Vec 4G
این اسمارت فون از سیستم عامل اندرویدی نسخه ۴.۴ کیت کت، چیپ ست Snapdragon 400 و پردازنده چهار هسته ای Cortex-A7 1.2 گیگاهرتزی، دو گیگابایت RAM، دوربین ۸ مگاپیکسلی یا ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۱ یا دو مگاپیکسلی در جلو  برخوردار می باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ZTE با ۳ اسمارت فون جدید به IFA 2014 آمد 1
این اسمارت فون از اتصال Cat.4 LTE با دانلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه، ۲G سه باند، ۳G دو بانده، وای-فای b/g/n، بلوتوث نسخه ۴.۰ و حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی اسلات microSD بهره مند می باشد.
ZTE Blade Vec 4G قیمتی ۲۳۰ دلاری خواهد داشت و از امروز در ترکه، فرانسه، رومانی، اسلواکی، بلژیک، نروژ و سوئد عرضه خواهد شد.
ZTE Blade Vec 3G
مشخصات این اسمارت فون شامل پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی چهار هسته ای Cortex-A7 با چیپ ست مدیاتک MT6582، یک گیگابایت RAM، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، جلویی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت می باشد.
اتصالات این اسمارت شامل ۳G دو بانده، ۲G سه بانده، وای-فای b/g/n و بلوتوث نسخه ۴.۰ می باشد که البته از رادیو FM و حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی قابل ارتقا بوسیله microSD نیز بهره می برد.
ZTE Blade Vec 3G قیمتی ۱۸۰ دلاری دارد و ابتدا در آلمان عرضه خواهد شد. نسخه ۳G چهار میلی متر کوچک تر از نسخه ۴G می باشد اما طراحی مشابه دارند.
ZTE Kis 3 Max
این اسمارت فون از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA، چیپ ست مدیاتک MT6572، رم ۵۱۲ مگابایتی، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و جلویی ۲ مگاپیکسلی می باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ZTE با ۳ اسمارت فون جدید به IFA 2014 آمد 1
در حوزه اتصالات نیز شبیه به Vec 3G می باشد و از ۳G دو بانده، ۲G سه بانده، وای-فای b/g/n، بلوتوث نسخه ۳.۰ و باطری ۱۸۵۹ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و با قیمتی ۱۰۰ یورو در انگلستان، آلمان، یونان و بلغارستان عرضه خواهد شد.