انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هوواوی هم به جمع تولید کنندگان ساعت های هوشمند اندرویدی اضافه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هوواوی که در طی سال های گذشته با عرضه اسمارت فون ها و تبلت های خود بازار خوبی را برای خود دست و پا کرده است با ارائه اولین ساعت هوشمند ورزشی به جمع تولید کنندگان ساعت های هوشمند پیوست.
این شرکت در زمینه ساعت های هوشمند هنوز در آغاز راه است و تا رسیدن به یک نقطه ثبات در بازار فاصله زیادی دارد، اما Richard Yu مدیر عامل Huawei اعلام کرده است که این کمپانی در حال آماده سازی ساعت هوشمندی با سیستم عامل Android Wear برای سال آینده است. هر چند وی اطلاعات زیادی در این مورد به خبرنگاران در IFA نداد اما عنوان کرد این ساعت ” نو آورانه و زیبا ” خواهد بود.
Yu هر چند به سختی حاضر به ارائه اطلاعات در این زمینه شد اما در باره فاکتور زیبایی عنوان کرد که ساعت هوواوی از آخرین تلاش سامسونگ  یعنی Gear S بسیار زیباتر خواهد بود.
هم اکنون شرکت هایی نظیر LG, Motorola, Asus و Sony ساعت هایی بر اساس پلتفرم گجت های پوشیدنی گوگل تولید کرده اند و به طور قطع تا زمان عرضه ساعت هوواوی بازیگران دیگری نیز وارد این عرصه خواهند شد. احتمالا هوواوی برای متفاوت بودن از سایر تولید کنندگان، در زمان عرضه ساعت خودمجبور است ویژگی های خاص دیگری نیز به آن اضافه نماید.