انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برنامه اندرویدی فیس‌بوک از مرز یک میلیارد دانلود گذشت!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
علاقه‌مندان به شبکه اجتماعی فیس‌بوک بیش از یک میلیارد مرتبه برنامک اندرویدی این سرویس اینترنتی را از مارکت پلی استور گوگل دانلود کردند و رکورد تازه‌ای از خود به جای گذاشتند. بدین ترتیب این برنامه را می‌توان نخستین برنامه غیر گوگلی دانست که به چنین آمار و ارقامی قابل توجهی دست پیدا کرده است.
یس‌بوک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در پهنه‌ی اینترنت است که برای انواع پلتفرم‌های گوناگون تلفن هوشمند و تبلت برنامه اختصاصی خود را تدارک دیده و به رایگان برای دانلود عرضه کرده است.
آماری که در صفحه پلی استور این برنامه آمده نشانگر آن است که این برنامک بین یک تا پنج میلیارد مرتبه دانلود شده است. از سوی دیگر، از آنجایی که مارکت‌های گوناگون اندرویدی دیگری نیز در اینترنت فعال هستند، می‌توان به این نتیجه رسید که به احتمال زیاد این آمار باید به مراتب بیشتر هم باشد.
برنامه اندرویدی فیس‌بوک از مرز یک میلیارد دانلود گذشت! 1
جالب است بدانید برنامک‌هایی نظیر خدمات پلی گوگل، گوگل مپ (سرویس نقشه گوگل)، جیمیل و یوتیوب پیش از برنامک فیس‌بوک به آمار یک میلیارد دانلود رسیده بودند. رسیدن برنامک فیس‌بوک به چنین آماری در حالی است که فیس‌بوک برنامه‌ای برای پیشی گرفتن از برنامه‌های اندرویدی گوگل نظیر hangouts و Chrome نداشته است.
نه چندان قبل نیز، برنامه Facebook Messenger که یک پیام‌رسان اختصاصی برای کاربران این شبکه اجتماعی است، توانست در پلی استور گوگل از مرز 500 میلیون دانلود بگذرد. شاخصی که می‌تواند نشانگر میزان محبوبیت این شبکه اجتماعی در بین کاربران اندروید باشد. البته این محبوبیت قبلاً پیش‌بینی نشده بود.
آیا شما هم به شبکه‌های اجتماعی از طریق برنامکی که بر روی گوشی تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کرده‌اید دسترسی دارید یا ترجیح می‌دهید در محیط وب و به کمک رایانه یا لپ‌تاپتان از این اجتماع دیجیتالی دیدار کنید؟ تجربه‌های خود در این زمینه را با ما و دیگران در میان بگذارید…