انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موجودی موتو 360 در کمتر از ۳ ساعت پایان یافت: فروش فوق‌العاده ساعت هوشمند موتورولا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
وتورولا دیروز ساعت هوشمند موتو 360 را معرفی و عرضه آن را رسما آغاز کرد. ایالات متحده یکی از اولین کشور‌هایی است که میزبان موتو 360 بود و حالا تنها پس از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه پس از عرضه، تمام موجودی موتورولا تمام شده است.
در حالی که Best Buy و Google Play علاوه بر سایت موتورولا مشغول فروش آنلاین این ساعت هوشمند بودند، اما آن‌ها نیز اکنون پیغام «اتمام موجودی» را نمایش می‌دهند.
موجودی موتو 360 در کمتر از ۳ ساعت پایان یافت: فروش فوق‌العاده ساعت هوشمند موتورولا 1
در سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Motorola.com گفته شده: «متاسفانه، اخیرا فروش موتو 360 به پایان رسیده است» و این کمپانی نیز این موضوع را تایید کرده است. موتورولا نمی‌گوید که تا کنون چه تعداد از این محصول عرضه داشته اما گفته در دسترس قرارگیری دوباره آن ممکن است بخاطر تقاضای بالا محدود باشد. پنهان‌کاری موتورولا درباره میزان عرضه موتو 360 و به فروش رسیدن تمام موجودی آن، کمی موضوع استقبال از این ساعت را مبهم می‌کند اما با این حال مشخص است که موتو ۳۶۰ یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند ساخته شده تاکنون به حساب می‌آید و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

موجودی موتو 360 در کمتر از ۳ ساعت پایان یافت: فروش فوق‌العاده ساعت هوشمند موتورولا 1
اگر علاقه دارید این ساعت جذاب و زیبا را از آن خود کنید و برای رسیدن به آن ۲۵۰ دلار را خرج کنید، سایت موتورولا امکانی را فراهم کرده که به محض در دسترس قرارگیری دوباره، به شما اطلاع رسانی شود. تنها لازم است بهدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این آدرس مراجعه کنید و بر روی لینک «Notify me» کلیک کنید و سپس ایمیل خود را وارد کنید.  همچنین BestBuy موجودی دوباره موتو ۳۶۰ خود را برای ۲۳ شهریور ماه اعلام کرده، که البته باز هم مشخص نیست تا چه تعداد موتو ۳۶۰ در آن زمان در این فروشگاه موجود خواهد داشت.