انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اפֿبار روز موسیقے ایراטּ و جهاטּ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بــه نــام خـــدایے که 
دغدغــه ے از دســــت دادنــش را نــــداریـــم .. !►




בروב((:




آلبوم جدید «بابک جهانبخش» با نام «مدار بی قراری» 




اפֿبار روز موسیقے ایراטּ و جهاטּ 1

موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تیزر تازه ترین آلبوم بابک جهانبخش با عنوان «مدار بی قراری» منتشر شد.


به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «مدار بی*قراری» شامل ۱۱ قطعه است که کار سرایش ترانه قطعات آلبوم به جز یک قطعه که ترانه سرایش خود بابک جهانبخش است، بقیه قطعات برعهده محسن شیرالی بوده است، کار ساخت ملودی قطعات نیز به وسیله بابک جهانبخش، انوشیروان تقوی و امیر میلاد نیکزاد انجام شده است، امیر میلاد نیکزاد، انوشیروان تقوی، امیر حسین اویسی، رضا تاجبخش، نیمان، معین راهبر، مسعود همایونی و امیر حسین کاشانیان نیز تنظیم کننده قطعات «مدار بی*قراری» هستند.


.
.
.
.
.
اثر جدید زمانی رونمایی می شود
همکاری مجدد خواننده پاپ با مداح اهل بیت
اפֿبار روز موسیقے ایراטּ و جهاטּ 1


چهارمین محفل خوانندگی موسسه موسیقایی دلصدا همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) با رونمایی از تازه ترین اثر حامد زمانی در مشهد برگزار می شود.


در این محفل خوانندگی که یکشنبه 16 شهریور ماه در کوه سنگی مشهد همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان برگزار می شود از تازه ترین اثر موسیقایی حامد زمانی که به خوانندگی مشترک وی و عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت است، رونمایی می*شود.


این اثر موسیقایی که به نوعی دومین کار مشترک حامد زمانی با عبدالرضا هلالی است با موضوع کرامات حضرت رضا (ع) در چهارمین محفل خوانندگی موسسه دلصدا رونمایی می*شود. این در حالی است که در مراسم یاد شده که با اجرای علی ضیاء برگزار می شود برنامه های دیگری از جمله تواشیح و سخنرانی نیز برای علاقه*مندان و شهروندان مشهدی اجرا می*شود.

«یک گردان» یکی دیگر از آثار موسیقایی حامد زمانی است که چند روز گذشته در جشن پیروزی غزه با تعدادی از مقامات کشوری و لشکری رونمایی شد.
.
.
.
.
.
مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد:
تک خوانی بانوان منعی ندارد


به گزارش افکارنیوز، پیروز ارجمند بعد از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: نام استاد شهناز برای همه موسیقیدان*ها و اهالی موسیقی دارای ارزش و احترام خاصی است.

ارجمند با اشاره به فضای فرهنگی و هنری اصفهان افزود: هنرمندان اصفهان اخلاق*مدار و اهل تقوا بودند، همکاری ارشاد با اندیشکده مشیر سرآغاز همکاری بخش خصوصی و دولتی در زمینه موسیقی است و قصد داریم با تشکیل انجمن*ها از حیطه دولتی بودن خارج شویم که با نظر مساعد وزیر ارشاد هم همراه است.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون جشنواره موسیقی استاد شهناز تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره در شأن نام بزرگ استاد شهناز برگزار شود و انتظار می*رود رسانه*ها نیز در پوشش دادن این جشنواره به یاری برگزارکنندگان آمده و تلاش کنیم که جشنواره همواره رو به رشد باشد.

وی اضافه کرد: برگزیدگان جشنواره ملی استاد شهناز در جشنواره فجر شرکت خواهند کرد، از نقاط قوت این جشنواره برگزاری آن توسط جوانان است و متأسفانه برخی اجازه کار به جوانان را نخواهند داد در صورتی که در دهه چهارم انقلاب نوبت نسل جوان است که به مدیریت برنامه*های فرهنگی بپردازند.

ارجمند، مرکز گریزی و تمرکز زدایی جشنواره*ها از پایتخت را یکی از دستاوردهای جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز دانست و اظهار کرد: انتظار می*رود هنرمندان استان اصفهان هم در این جشنواره شرکت کنند، متأسفانه معمولا در جشنواره*های ملی که در استان*ها برگزار می*شود هنرمندان استانی به شرکت در جشنواره رغبت و میلی ندارند.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیدا کردن قدرت داوری را از دستاوردهای جشنواره*ها برشمرد و افزود: به دنبال تفویض اختیارات از مرکز به استان*ها هستیم و با توجه به ظرفیت*های اصفهان بخشی از ظرفیت*ها و اختیارات دفتر موسیقی را به اصفهان خواهیم داد که این اتفاق برای نخستین بار در کشور انجام می*گیرد.

جای یک دانشکده موسیقی در اصفهان خالی است

وی آسیب*شناسی موسیقی اصفهان را از اهداف جشنواره ملی استاد شهناز بیان کرد و گفت: با وجود اینکه در سراسر کشور نام موسیقی اصفهان به چشم می*خورد اما در سطح جهانی موسیقی اصفهان حضور ندارد، فعالیت*های پژوهشی مناسبی در موسیقی اصفهان صورت نگرفته و در حقیقت جای یک دانشکده موسیقی در اصفهان خالی است.

ارجمند با اشاره به ظرفیت*های بالای اصفهان در زمینه موسیقی تصریح کرد: در جشنواره تعداد کمی از هنرمندان استان اصفهان شرکت کرده*اند و در کنار جشنواره به آسیب*شناسی این مسئله خواهیم پرداخت، در بخش تولید و برگزاری کنسرت هم هنرمندان استان اصفهان چندان راغب به حضور در عرصه استان اصفهان نیستند و باید این مسئله آسیب شناسی شود.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز تأسف از مهاجرت هنرمندان اصفهان از این شهر به پایتخت خاطر نشان کرد: باید علت*های مهاجرت هنرمندان اصفهانی به پایتخت مشخص شود، همچنین تالارهای موسیقی باید از سبک* غربی و غیر اصیل به سبک سنتی و اصیل ایرانی تبدیل شود.

وی صنعت هنر موسیقی را بسیار ارزشمند و مؤثر توصیف کرد و افزود: صنعت هنر موسیقی از نظر کمی و کیفی بسیار مورد توجه است اما متأسفانه چندان به این موضوع اهمیت داده نشده و طی چند سال اخیر هم مشکلات زیادی به علت کم توجهی مسئولان به وجود آمده است.

موسیقی اولین هنری است که در کنار انقلاب اسلامی قرار گرفت

ارجمند با اشاره به اینکه موسیقی اولین هنری بود که در کنار انقلاب اسلامی قرار گرفت و در راستای اهداف انقلاب به فعالیت پرداخت، گفت: رهبر معظم انقلاب با موسیقی در مباحث فقهی بسیار عالمانه و با تدبیر برخورد کرده*اند ضمن اینکه ایشان تأکید زیادی بر رشد موسیقی متعالی و سوق دادن موسیقی به سمت موسیقی متعالی دارند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حضور بانوان در عرصه موسیقی تصریح کرد: موسیقی بانوان دغدغه برخی بزرگان است و حضور بانوان بر روی صحنه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، حضور بانوان در روی صحنه همراه با آقایان در صورت رعایت مسائل شرعی از نظر فقهی مشکلی ندارد همچنین تک خوانی بانوان برای بانوان هم از نظر شرعی منعی ندارد ولی مشخص نیست چرا عده*ای از بزرگان نسبت به این مسئله اعتراض دارند در حالی که این مسئله می*تواند یک الگوی جهانی باشد.

ارجمند، موسیقی و فعالیت در زمینه موسیقی را حق بانوان دانست و اظهار کرد: زنان ایرانی حق دارند که موسیقی داشته باشند و به اجرای آن بپردازند و از آن لذت ببرند، از ابتدای انقلاب شاهد حضور گروه*های کر متشکل از خانم و آقا بوده*ایم که حتی در حضور رهبر معظم انقلاب هم اجرا داشته*اند و از نظر فقهی و شرعی نیز این مسئله مشکلی ندارد.

همه موسیقی*های زیرزمینی بی*ارزش و بی*محتوا نیستند

وی با اشاره به اینکه موسیقی زیرزمینی به صورت کلی بی*ارزش و ناهنجار نیست، بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که در صدور مجوز وجود دارد و به دلیل مسائل مالی اشخاصی که دارای توانایی*های کافی از نظر مالی نیستند مجبور می*شوند به صورت غیر مجاز و در فضای اینترنت آثار خود را پخش کنند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: برخی افراد قصد ارائه تک آهنگ داشتند که امکان صدور مجوز آن نبود و به همین دلیل تک آهنگ*های خود را به صورت غیرمجاز در فضای مجازی منتشر می*کردند که امکان دریافت مجوز برای تک آهنگ* و نماهنگ*ها فراهم شده است و این مشکل هنرمندان برطرف خواهد شد.

ارجمند با اشاره به سطح خوب کیفی و محتوایی بسیاری از آهنگ*های زیر زمینی گفت: آگاهی بخشی و ایجاد ظرفیت*های قانونی از مهم*ترین کارهایی است که باید در راستای جذب هنرمندان غیرمجاز انجام دادند، ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی و ایجاد ظرفیت*های مناسب برای تولید و پخش از مهم*ترین مسائلی است که باید به آن پرداخت.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش ۸ برابری برگزاری کنسرت را از دستاوردهای وزارت ارشاد برشمرد و خاطر نشان کرد: برگزاری کنسرت به علت اینکه امکان حمایت مالی از هنرمندان وجود ندارد امری لازم و مطلوب است و با وجود این افزایش در برگزاری کنسرت هنوز هم عرضه و تقاضا نامتعادل است.

وی با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی در کنسرت*ها تصریح کرد: افرادی که در کنسرت حضور پیدا می*کنند از خیابان*ها وارد محل اجرا می*شوند و باید فرهنگ پوشش را در شور اصلاح کرد ضمن اینکه با هنرمندان خاطی در زمینه مسائل فرهنگی و شئونات اسلامی و فرهنگی به خوبی و با قدرت برخورد می*شود و نظارت*های بسیاری بر هنرمندان وجود دارد.

ارجمند پیرامون استقبال نسل جوان از موسیقی رپ و راه*کارهای جلوگیری از ایجاد ناهنجاری توسط این موسیقی بیان کرد: موسیقی رپ سبک نو و جدیدی نیست بلکه در اشعار و آثار قدیمی کشور هم اشعاری مانند اشعار رپ وجود دارد اما آنچه با آن مواجه هستیم مدل غربی است که می*تواند به نوعی ایجاد مشکل کند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در صورتی که آثار تولیده شد در سبک موسیقی رپ دارای محتوا مطلوب و کیفیت لازم باشد امکان صدور مجوز برای آن هست، مخاطبین توسط هنرمندان و تولیدکنندگان آثار تغذیه می*شوند و باید تلاش کنیم تا این آثار به سمت محتوای ارزشمند و مطلوب سوق داده شود زیرا در صورت نداشتن مجوز بازهم شاهد استقبال مخاطب از آثار غیرمجاز هس
این اخبار روز ایران و جهانه؟
آهنگ بابک جهانبخش و چند بند حرف؟

من دیگه حرفی ندارم
آپ میشه خانـومی((:
پس خانه رپ و پاپ فلشخور چه فرقی با این دارن?
اونا فقط ب دو سبک موسیقی اشاره دارن (:
ولی تاپیک من ب همه ی سبکا!!
اگه قرار باشه همه ی خبر ها از همه ی سبک ها اینجا قرار بگیره چه خارجی و چه ایرانی اون وقت چه پستی میمونه که تو بخش اهنگ و موسیقی گذاشته بشه?
(08-09-2014، 9:16)んム刀ノリ乇 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
اونا فقط ب دو سبک موسیقی اشاره دارن (:
ولی تاپیک من ب همه ی سبکا!!
اخبار رپ و راک و متال(و مشتقاتش) تو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانه رپ قزاز داده میشه
اخبار پاپ تو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانه پاپ ...

درضورت تمایل میتونید تاپیک برای اخبار بلند و باکیفیت ایجاد کنید ولی با وجود این دو تاپیک زدن تاپیک مرجع بی مورده