انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مجهز‌ترین راکت‌های تنیس در اوپن آمریکا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مسابقات تنیس آزاد آمریکا در استادیوم آرتوراش نیویورک در حال برگزاری است. تنیس‌بازان حرفه‌ای از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت کرده‌اند و دست‌اندرکاران برگزاری این بازی‌ها در تلاش هستند تا از برترین تکنولوژی‌های روز استفاده کنند و شرایط را برای این تنیس‌بازان فراهم کنند تا زیباترین بازی‌ها را به نمایش بگذارند. تکنولوژی ساخت راکت‌های جدید، تصویربرداری سه‌بعدی و پیشرفت‌هایی در آنالیز بازی‌ها از جمله تغییراتی هستند که در دنیای تنیس ایجاد شده.

سایت رسمی USOpen.ogr میلیون‌ها کاربر دارد که از نتایج و اخبار این بازی‌ها توسط این سایت مطلع می‌شوند. با استفاده از سرویس آنالیز IBM Slamtracker اطلاعات دقیق و به روز درباره این بازی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با کمک این سرویس هر بازی و هر تنیس‌باز آنالیز می‌شوند.

Slamtracker می‌تواند حرکات کلیدی لازم برای هر بازیکن را برای رسیدن به برد مشخص کند. این برنامه می‌تواند اطلاعاتی از جمله درصد سرویس‌ها، نوع ضربات، مدت زمان بازی، امتیازات، سرعت سرویس‌ها و غیره را مشخص کند.

راکت نیز نقش مهمی در بازی تنیس‌بازان دارد. هر شرکت راکت مخصوصی را طراحی می‌کند که از تکنولوژی‌های خاصی برخوردار است. شرکت Wilson از تکنولوژی گرافن در طراحی راکت‌های خود استفاده می‌کند. با تزریق ژل میکرو فایبر در راکت‌ها پایداری آن‌ها افزایش می‌یابد.

بابولات نیز نرم‌افزاری طراحی کرده است که اطلاعات راجع به کارایی و تمرین تنیس‌بازان به آن‌ها می‌دهد.

"راجر فدرر" از راکت Wilson Staff Pro90BLX استفاده می‌کند. این راکت‌ها طوری طراحی شده‌اند که توانایی زاویه‌ دادن به توپ را با کمترین چرخش می‌دهند. استفاده از راکت‌های ویلسون به تنیس‌بازان کمک می‌کند تا با قدرت بیشتری بتوانند به توپ ضربه بزنند.

"جوکوویچ" نیز از راکت Youtek Graphene Speed pro استفاده می‌کند. در ساخت راکت از تکنولوژی گرافن برای کم وزن شدن و مستحکم شدن استفاده شده است.

برای اولین بار در مسابقات تنیس از تکنولوژی باز پخش FreeD استفاده شده است. در این تکنولوژی تصویرهای سه‌بعدی و چرخان از سراسر زمین گرفته می‌شود. بازی‌های آزاد آمریکا بسیار پربیننده بوده است و تصویربرداری‌های زیبا یکی از دلایل استقبال هواداران از این دوره بازی‌ها است.