انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه‌ها باید دارای نظام پایداری باشند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرپرست دانشگاه اصفهان گفت: دانشگاه‌ها باید دارای نظام پایداری باشند که رفت و آمدها نتواند آن را تکان دهد البته داشتن چنین نظام منظمی بدون شک وابسته به کارمندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، هوشنگ طالبی در مراسم تجلیل از پرسنل دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: اگر امروزه خروجی دانشگاه‌ها تولید علم و مدیران خبره است و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم و آنچنان سیستم دفاعی قوی داریم که دشمنان نمی‌توانند نگاهی چپ به کشور داشته باشند و در امنیت کامل به سر ببریم ناشی از تفکری است که پشت تمام این موفقیت‌ها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید نظامی پایدار داشته باشد، افزود: امروزه به دانش هسته‌ای‌مان می‌بالیم . این موفقیت نیز حاصل فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور بوده و با دانشی بومی به این مهم دست پیدا کرده‌ایم و در زمینه‌های دیگر از جمله پزشکی نیز به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

سرپرست دانشگاه اصفهان با بیان اینکه امروزه در دانشگاه‌هایمان به گونه‌ای پیشرفت داشتیم که علاوه بر تولید برای دیگران برای کشورمان نیز استاد پرورش داده‌ایم، افزود: تمام این موفقیت‌ها در صورتی ادامه دار خواهد بود که دارای نظامی باشیم که وابسته به فرد نباشد و رفت و آمدها نتواند این نظام را تکان دهد.

وی ادامه داد: داشتن چنین نظام منظمی بدون شک وابسته به کارمندان خواهد بود و من دست این کارمندان را به گرمی می فشارم و به آنها می گویم که به این بدنه کارشناس نیاز داریم.