انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نشست هیئت‌های مدیره بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دکتر محمد حسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم از برگزاری نشست هیئت‌های مدیره بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم با ابراز خرسندی از روند رو به رشد تاسیس و شکل‌گیری بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، بر نقش محوری خیرین و واقفین در فرایند تاسیس و فعالیت این بنیادها تاکیدکرد و مردمی و غیر دولتی بودن را از مهم ترین عوامل پویایی و تاثیرگذاری این بنیادها برشمرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکید وزارت علوم بر حوزه خیرین و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای نهادینه کردن حضور و مشارکت خیرین و واقفین در آموزش عالی کشور، رایزنی‌های صورت گرفته با خیرین و برنامه ریزی برای تاسیس بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری را یکی از اقدامات ارزشمند و پر برکت در چند ماه گذشته دانست و بر ادامه این راه تاکید کرد.

رئیس کمیته خیرین وزارت علوم تبادل اطلاعات و تجربیات بنیادهای خیرین دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری را بسیار مهم و کلیدی دانست و از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری نشست هیئت‌های مدیره بنیادهای خیرین دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری خبر داد.

دکتر امید بررسی مشکلات و موانع فراروی بنیادهای خیرین برای توسعه فعالیت و جلب مشارکت بیشتر خیرین در حوزه آموزش عالی کشور را از دیگر اهداف برگزاری این نشست اعلام کرد و بر عزم وزارت علوم در تبیین و بسط گفتمان خیرین و واقفین آموزش عالی با هدف افزایش بیش از پیش حمایتهای مردمی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی تاکید کرد.