انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیش بینی تحلیگر معروف KGI از مراسم اپل در ۱۸ شهریور ماه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معمولا می‌توان پیش‌بینی های اکثر تحلیل‌گرهای بازار را جدی نگرفت، اما وقتی به شرکت KGI Securities و تحلیل‌گر معروف آن مینگ چی کو برخورد می‌کنیم نمی‌توانیم به سادگی از کنار گفته‌هایش بگذریم. این تحلیل‌گر تاکنون سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی محصولات اپل داشته و حالا نیز تصمیم گرفته پیش‌بینی های خود را از مراسم روز ۹ سپتامبر اپل ارائه دهد.

طبق گفته‌های کو، در مراسم نهم سپتامبر دو آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچ جدید رونمایی خواهد شد. بررسی های وی نشان می‌دهد که اپل از هر دو مدل ورژن های ۱۲۸ گیگابایتی معرفی خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که در مجموع چهار حافظه داخلی ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت رونمایی خواهد شد یا ورژن ۳۲ گیگابایتی از این لیست حذف می‌شود.
کو در ادامه به تست‌های بی نتیجه اپل در مورد استفاده از یاقوت کبود اشاره می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که در حال حاضر نمی‌توان حضور این شیشه‌ها را در هیچ کدام از مدل‌های آیفون محتمل دانست. وی همچنین پیش‌بینی می‌کند که یک فشار سنج برای آیفون نصب خواهد شد تا در اپلیکیشن های مربوط به سلامت و راهبری به آیفون کمک برساند. علاوه بر این دکمه پاور از بالا به حاشیه دستگاه منتقل خواهد شد و برای کارهای خاصی نیز قابل‌برنامه‌ریزی می‌باشد.
کو همچنین به جای برگزاری یک مراسم دیگر جهت معرفی آیپد ایر ۲ همین مراسم نهم سپتامبر را برای این معرفی پیش‌بینی کرده است. او همچنین اعتقاد دارد که تغییری در ورژن ۷.۹ اینچی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا مشاهده نمی‌شود، به جز اینکه تاچ آی‌دی به آن اضافه می‌شود، کیس باریک‌تری به آن اختصاص داده خواهد شد و رم نیز به ۲ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.
وی همچنین اعتقاد دارد که دستگاه پوشیدنی اپل یعنی آی واچ نیز در مراسم نهم سپتامبر حضور خواهد داشت، با ذکر این نکته که در سال ۲۰۱۵ به بازار وارد خواهد شد. این گجت پوشیدنی در دو اندازه به بازار خواهد آمد که تعدادی سنسور نیز در پشت آن تعبیه شده است.
این تحلیل‌گر ورود آیفون ۶ به بازار را با تأخیرهایی همراه دانسته است. نیروی کار کم در فاکس‌کان از دلایلی است که کو تأخیری یک تا دو ماهه را برای ورود آیفون ۴.۷ به بازار اعلام کرده است. فبلت آیفون نیز ممکن است به دلیل مشکلاتی در فرآیند اسمبلی و کمبود حجم قطعات مورد نیاز، تأخیری ۲ ماهه در ورود به بازار داشته باشد.
آیپد ایر ۲ همچنان به دلیل مشکلاتی در پوشش آنتی رفلکتیو آن به مرحله تولید انبوه وارد نشده است و در نهایت کو در نوشته خود ورود آی واچ به تولید انبوه را در سه ماهه نخست ۲۰۱۵ پیش‌بینی کرده است.