انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: منتظر معرفی جانشین لومیا ۱۰۲۰ تا پایان سال باشید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هنوز که هنوز است لومیا ۱۰۲۰ یکی از بهترین دوربین‌های بازار را در اختیار دارد و قدر سنسور حیرت انگیز آن را تنها یک سرد و گرم چشیده دنیای عکاسی می‌داند و بس! سنسور ۴۲ مگاپیکسلی آن نخستین بار در دوربین نوکیا ۸۰۸ با تکنولوژی PureView رونمایی شد و پس از آن یک سال بعد در سال ۲۰۱۳ سر از لومیا ۱۰۲۰ در آورد.
اما هر محصول دیجیتالی نیز عمری دارد و شاید عده بسیاری همچنان دل‌بسته این اسمارت فون باشند، ولی وقت آن رسیده که شاهد ورود نسخه جدیدی از آن به بازار باشیم.
خرید نوکیا توسط مایکروسافت و اعلام‌های پشت سر هم این شرکت مبنی بر تمرکز روی اسمارت فون های میان رده و پایین رده، عده بسیاری را نگران مدل‌های بالارده نوکیا کرده است. حالا خبر خوبی که همه در انتظارش بودیم از راه رسیده است.
جو هالو از مدیران مایکروسافت تأیید کرده که تولید اسمارت فون های بالارده با دوربین‌های حرفه ای «قطعا» ادامه پیدا خواهد کرد. «قطعا، ما استفاده از تکنولوژی‌های جدید دوربین را ادامه و همچنان در این حوزه سرمایه گذاری خواهیم کرد…»
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
منتظر معرفی جانشین لومیا ۱۰۲۰ تا پایان سال باشید 1 هنوز نمی‌توان هیچ گونه تصوری از نسل جدید لومیا ۱۰۲۰ داشت، ولی عامل موفقیت و عمومیت هر چه بیشتر این اسمارت فون به شکل و ظاهر جذاب تر آن بازمی‌گردد. همگی اذعان دارند که قد و قواره لومیا ۱۰۲۰ اندکی بزرگ به نظر می‌رسد و دوربین درشت هیکل آن نیز چندان بی تقصیر نیست.

فعلا که هیچ خبری از مایکروسافت برای تولید یک اسمارت فون بالارده شنیده نمی‌شود و آخرین مورد به دستگاهی با نام رمز McLaren بازمی‌گردد که البته بعدها اعلام شد پروژه تولید آن کنسل شده است. صبر می‌کنیم ببینیم دست راهنمای مایکروسافت نوکیا را به کدامین سمت خواهد برد.
Heartlike
اسپم ندید Angry