انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Meizu MX4 Pro ، یک اژدهای چینی با ۴ گیگابایت رم در راه است ؟!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس شرکت چینی Meizu مدتی قبل اعلام کرد که در ۶ ماه دوم سال، هر ماه یک اسمارت فون به بازار وارد خواهد کرد. همین چند روز پیش نوبت به پرچم‌دار این شرکت یعنی MX4 رسید. این نسخه اگرچه نسخه استاندارد MX4 بود، با این حال توانسته اعداد عجیب و حیرت انگیزی را در بنچمارک آنتوتو به ثبت رساند؛ عددهای بالای ۵۰ هزار که همه را به شک واداشته است!

اما حالا نوبت به ورژن پیشرفته تر این اسمارت فون یعنی نسخه Pro رسیده است. مشخصات این اسمارت فون تا حدی مبهم بود که حالا به لطف یک لیک جدید می‌توانیم لیستی کامل از این اژدهای چینی داشته باشیم.
طبق این اطلاعات، نسخه پرو دارای ۴ گیگابایت رم می‌باشد که با درصد خطای بسیار کم می‌توان آن را تنها اسمارت فون با چنین میزان رمی در صنعت اسمارت فون محسوب کرد. پیش‌تر گمان می‌رفت که چنین رمی در گلکسی نوت ۴ حضور خواهد داشت. همچنین Meizu MX4 Pro دارای صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با ۲۵۶۰×۱۵۳۶ پیکسل، دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسل (!) و ۲۰.۷ مگاپیکسل عقب خواهد بود.
Meizu MX4 Pro ، یک اژدهای چینی با ۴ گیگابایت رم در راه است ؟! 1
چیپست این اسمارت فون طبق اطلاعات درز کرده اگزینوس ۵۴۳۰ هشت هسته ای شامل چهار هسته ۲.۶ گیگاهرتزی و چهار هسته ۲.۱ گیگاهرتزی می‌باشد. ارتباطات ۴G و همچنین مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی نیز به عنوان انواع مدل حافظه‌های این اسمارت فون ذکر شده است. با وجود تمامی این قطعات، قیمت این محصول ۴۰۷ دلار پیشبینی شده است!
آیا قاتل گلکسی نوت ۴ به زودی از راه می‌رسد؟!
نه بابا چی میگی Smile
هی هی هی
چقد تو خنده داری
مردم از خنده وقتی چیزیو نمی خونی الکی تایپکام رو اسپم های مسخره پر نکن