انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خلاصه مراسم رونمایی Apple؛ معرفی ۲ آیفون به همراه ساعت های Apple و سرویس ApplePay
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیرو شایعات و تصاویر لو رفته قبلی، اپل ۲ تلفن هوشمند به همراه ۳ مدل ساعت هوشمند و سرویس پرداخت اپل را امروز معرفی کرد.با ما باشید تا مرور و جکع بندی داشته بر این مراسم. اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتر از این محصولات را فردا در گجت نیوز پیگیری کنید.
خلاصه مراسم رونمایی Apple؛ معرفی ۲ آیفون به همراه ساعت های Apple و سرویس ApplePay 1
Apple iPhone 6 Plus و Apple iPhone 6
سال جدید و آیفون جدید! این بار در ۲ مدل متفاوت. این دو اسمارت فون در دو اندازه ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی (Plus) و هر دو با چیپ A8 اپل به بازار خواهند آمد. به گفته اپل این چیپ ۲۵% سرعت بیشتر نسبت به چیپ A7 آیفون ۵s دارد و ۱۳% هم از ابعاد آن کم شده است. در مورد عمر باتری طبق اعلام اپل اعداد به شرح زیر هستند:
۱۴ ساعت مکالمه ۳G برای ۶ و ۲۴ ساعت برای مدل ۶Plus
۱۰ روز standby برای ۶ و ۱۶ روز برای مدل ۶Plus
۱۱ ساعت مشاهده ویدئو برای مدل ۶ و ۱۴ ساعت برای مدل ۶Plus
مدل ۶Plus دارای صفحه ۵.۵ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، iOS8 و حداقل ۱۶G فضای داخلی خواهد بود. مدل ۶ دارای صفحه ۴.۶ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و پردازشگر مشابه با ۶Plus خواهد بود. لطفا اطلاعات کامل و جزئیات هر دو را فردا از گجت نیوز بخوانید.
ساعت Apple Watch  در ۲ مدل معمولی و ورزشی و ۳ سایز
 
خلاصه مراسم رونمایی Apple؛ معرفی ۲ آیفون به همراه ساعت های Apple و سرویس ApplePay 1خلاصه مراسم رونمایی Apple؛ معرفی ۲ آیفون به همراه ساعت های Apple و سرویس ApplePay 1
امروز اپل وارد جمع تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی شد و از ساعت اپل با طراحی زیبا و امکاناتی کاربردی رونمایی کرد. این ساعت در ۲ سایز معمولی و کوچک تولید خواهد شد و نسخه ای از آن با استحکام بالای ۶۰% نسبت به نسخه معمولی برای ورزشکاران خواهد بود. در کناره ی آن ۲ دوکمه برای کنترل ساعت در نظر گرفته شده است. ضربان سنج، سنسورهای حرکت، WiFi، GPS و … از امکانات آن هستند.
همچنین اپل از سرویس پرداخت خود برای راحتی پرداخت با ساعت ها و آیفون ها رونمایی کرد.