انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تمدیدمهلت ثبت‌نام مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد تا 25 شهریو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ثبت نام دوره‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا بیست و پنجم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، ثبت نام دوره‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا بیست و پنجم شهریورماه تمدید شده است و هر داوطلب می تواند یک رشته/محل را انتخاب وبا مراجعه به سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.azmoon.org به ثبت نام خود اقدام کند. لازم به ذکر است داوطلبان پس از ثبت اینترنتی با پرینت از ثبت نام خود می توانند از هشتم شهریور ماه به واحدی که ثبت نام نموده‌اند، مراجعه کنند.

داوطلبان باید توجه باشند در مقطع کاردانی پیوسته ملزمند شرط تجانس را رعایت کرده و رشته‌هایی را انتخاب کنند که با رشته تحصیلی آنها تجانس داشته باشد به غیر از رشته تربیت بدنی که از این قاعده مستثنی است و تمام علاقمندان با هر رشته تحصیلی در دیپلم می توانند در رشته تربیت بدنی ثبت نام کرده و مشغول تحصیل شوند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان باید درنظر داشته باشند برای ثبت نام در مقاطع کاردانی ناپیوسته نیازی به رعایت شرط تجانس نیست و هر داوطلب می تواند بدون توجه به نوع دیپلم خود در هر رشته/محلی که علاقه‌مند است ثبت نام کند.

هرچند فرصت ثبت نام برای مقاطع کاردانی تا بیست و پنجم شهریورماه وجود دارد، اما لازم است داوطلبان هرچه سریعتر در سایت معاونت سنجش و پذیرش، ثبت نام را انجام دهند تا امکان شروع به تحصیل در واحد دانشگاهی مورد نظر خود را داشته باشند.