انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مصوبات چهارمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در چهارمین جلسه هیأت امنای استان زنجان که با حضور دکتر میرزاده تشکیل شد موضوعات مختلف واحدهای این استان ازجمله افزایش نرخ شهریه، طرح های اقتصاد دانش بنیان ونمودار سازمانی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در چهارمین جلسه هیأت امنای استان زنجان دو مصوبه نرخ افزایش شهریه در واحدهای مستقر در استان زنجان با متوسط 15درصد رقم موردنیاز وام طرح های عمرانی واحدهای مستقر در استان از طریق تفاهم با بانک ملی ایران به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون اقتصاد دانش بنیان مشخص و مقرر شد طرحهای مصوب این کمیسیون به منزله مصوبه هیأت امنای استانی به شمار رود.

باید افزود: در مورد تعیین تکلیف اموال مازاد دانشگاه آزاد اسلامی در استان نیز قرار شد این اموال طبق آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه آزاد اسلامی به فروش برسد.

براساس این گزارش، تصمیم گیری در مورد ساعت کاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه واحدهای دانشگاهی برعهده روسای واحدها گذاشته شد.

لازم به ذکر است؛ تصویب نمودار سازمانی پیشنهادی واحدهای دانشگاهی استان، در کمیسیون دائمی هیأت امنا از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می رود.

همچنین در مورد واحدهای زیان ده مقرر شد راهکارهای برون رفت از این وضعیت توسط روسای واحدها مشخص شود.

تبدیل کاربری خوابگاه‌های بلااستفاده در استان زنجان به مهمانسرا یا هتل با درجات مختلف با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی (طبق تفاهم نامه منعقد شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی) از دیگر مصوبات این جلسه است.