انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امیدواریم دولت برای وزارت علوم شخصی را معرفی کند که حاشیه‌های پیرامونش کم باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: امیدواریم دولت برای وزارت علوم شخصی را معرفی کند که حاشیه‌های پیرامونش کم باشد تا بتواند با رأی بالایی از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدمهدی زاهدی در حاشیه کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت و مشی اعتدالی که آقای روحانی پیشه کرده است ان‌شاألله برای معرفی وزیر جدید علوم همتی شود تا فردی که معرفی خواهد شد از جایگاه خوبی برخوردار باشد و حاشیه‌های پیرامونش کمتر باشد تا از مجلس رأی اعتماد بالایی بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره بورسیه‌های غیرقانونی بیان کرد: این واژه یک ظلم بزرگ بود که کسانی که آن را مطرح کردند این ظلم را انجام دادند و واقعا این‌گونه نیست. نمی‌توان با شعار و فضاسازی رسانه‌ای این مسأله را روشن کرد؛ بلکه باید درباره این موضوع مسیرهای درست مشخص شود. متأسفانه بیشترین تبلیغات رسانه‌ای از سوی ضدانقلاب درباره این موضوع صورت گرفت و از آن سوءاستفاده کردند.

زاهدی در پایان اظهار کرد: ما روز سه‌شنبه کمیته‌ای را در مجلس برای بررسی این موضوع تشکیل دادیم ضمن این‌ که پیش از آن هم به کمیته‌ای از طرف من حکم داده شده بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد میان آنچه که رسانه‌ای شد و آن چه که واقعیت دارد فاصله وجود دارد. ضمنا خوشحال شدیم که دولت هم در این رابطه کمیته‌ای تشکیل داد.