انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کارمندان خلاق و ایده پرداز دانشگاه پاداش می‌گیرند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به تأکید رئیس هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، بر برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات لازم برای ارائه خدمات احسن به دانشجویان، گفت: واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد با بهینه سازی روابط و تعاملات، عملکرد سیستم آموزشی این واحد دانشگاهی را ارتقا بخشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی عباسپور در مراسم گرامیداشت روز کارمند در واحد علوم و تحقیقات، گفت: اگر بتوانیم با همکاری و همدلی اخلاق اسلامی را در سطح واحد علوم و تحقیقات حاکم کنیم، تمام تعاریف کارمند نمونه پوشش داده می شود.

وی ادامه داد: یک مجموعه دانشگاهی زمانی می‌تواند خوب عمل کند که امکانات خوبی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار دهد و این مسئله در دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید رئیس هیأت امنا و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد می باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری فعالانه حرکت علمی و زندگی تحقیقاتی در واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: امید است، کارمندان در آستانه سال تحصیلی جدید ، با این دید که در مقابل خدا مسئول هستند، در حد توان خود به انجام وظایف روزانه بپردازند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات ، تصریح کرد: هرکس در مسئولیت خود اهمال کند، فعالیت و پویایی سیستم دچار مشکل می شود.

وی ادامه داد: برای اینکه واحد علوم و تحقیقات، به عنوان یک برند بین المللی مطرح باشد، در کنار تدریس اساتید زبده و تحقیق محققان، ایجاد فضا و امکانات لازم برای پشتیبانی توسط کادر اداری الزامی است.

دکتر عباسپور با قدردانی از تلاش کارمندان واحد علوم و تحقیقات در انجام امور ، علی رغم برخی مشکلات و کاستی ها ، افزود: برنامه ریزی برای حل مشکلات کارمندان، طبق مقرارت موجود و همدلی و همکاری بیان و کارمندان ، در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات، یک خانواده غیردولتی است که کالای آن به واسطه مرغوبیت انتخاب می شود، اظهار داشت: امید است با تلاش روزافزون کارمندان، واحد علوم و تحقیقات به یکی از بهترین موسسات در حوزه ارائه آموزش علمی و تحقیقاتی بدل شود زیراکه دانشجویان، دانشگاه خود را براساس سطح بالای خدمات علمی و برخورد شخصیتی انتخاب می کنند.

دکتر عباسپور پیشنهاد داد: انتقادات و ایده های نو همکاران، در روند برنامه ریزی موردتوجه مسئولان واحد علوم و تحقیقات قرار گیرد و پاداشی برای کارمندان خلاق در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: از مشارکت همکاران در تصمیم گیری های کلان واحد استقبال می کنیم و در این راستا از همه کارمندان دعوت می کنیم تا با ارائه انتقادات ، پیشنهادات و نظرات خود مارا در ادامه راه یاری دهند.