انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اندروید ۴.۴.۴ برای گلکسی نوت ۳: فعلاً فقط کاربران Sprint
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگرچه به تازگی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۴ رونمایی شده است، اما Sprint دارندگان گلکسی نوت ۳ را فراموش نکرده است. این شرکت امریکایی از همین حالا ارائه اندروید ۴.۴.۴ را به کاربران خود آغاز نموده است. گذشته از انواع بسته های امنیتی و رفع باگ های کسل کننده، این به روز رسانی مکالمه بین المللی از طریقWiFi،ویرایش دوم Knox و همچنین قابلیت Kids Mode که برای اولین بار در Galaxy S5 شاهد آن بوده ایم را به همراه خواهد داشت.
البته هنوز هیچ نشانی از بسته به روزرسانی در اپراتورهای T-Mobile، AT&T یا Verizon دیده نمی شود و در مشخصات گلکسی نوت ۳ همچنان اندروید ۴.۴.۲ دیده می شود. اما به محض انتشار این به روز رسانی شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اندروید ۴.۴.۴ برای گلکسی نوت ۳: فعلاً فقط کاربران Sprint 1
اسپرینت اعلام نموده که این به روزرسانی را از تاریخ ۵ سپتامبر(یعنی ۱۴ شهریور) آغاز نموده که در حال حاضر فرصت مناسبی برای کاربران جهت دریافت آن خواهد بود. گرچه فعلاً این به روزرسانی در امریکا و برای کاربران اپراتور اسپرینت در دسترس خواهد بود، اما شما می توانید آخرین وضعیت به روز رسانی اندروید گلکسی نوت ۳ را از منوی Settingو شاخه ی About Phone بررسی کنید تا به محض آماده شدن، آن را دریافت کنید.