انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: با آیفون ۴S خداحافظی کنید : اپل رسما به تولید و فروش iPhone 4S پایان داد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر جزو طرفداران قدیمی گوشی‌های ساخت کمپانی اپل باشید، مسلما طراحی فوق‌العاده‌ی گوشی‌های iPhone 4 و iPhone 4s جایگاه ویژه‌ای برای شما خواهند داشت. گوشی‌هایی بی‌نهایت دوست‌داشتنی و خوش‌دست با بدنه‌ای تماما فلزی که بدون اغراق، جزو زیباترین گوشی‌های ساخته شده تا به امروز محسوب می‌گردند. با معرفی آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس، اپل رسما تولید iPhone 4s را برای همیشه متوقف نمود.
با اینکه از لحاظ نرم‌افزاری، iPhone 4s هنوز پشتیبانی می‌شود و کاربران این گوشی می‌توانند به نسخه‌ی هشتم از سیستم‌عامل iOS نیز به‌روزرسانی نمایند، ولی این گوشی دیگر تولید نشده و از وب‌سایت اپل قابل خریداری نخواهد بود. مسلما برای کسانی که بدنه‌ی مستحکم، زیبا و در عین حال خوش‌دست iPhone 4s را می‌پسندند، این خبر کاملا ناراحت‌کننده است. دلیل این امر هم، تغییرات ایجاد شده در طراحی اپل در گوشی‌های سری ۵ و ۶ خود است که حتی بعضی از طرفداران اپل هم، طراحی این گوشی‌ها را نمی‌پسندند و همچنان iPhone 4s را برترین گوشی ساخت کمپانی اپل می‌دانند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با آیفون ۴S خداحافظی کنید : اپل رسما به تولید و فروش iPhone 4S پایان داد 1
پارسال و هنگام معرفی آیفون‌های ۵s و ۵c، اپل اعلام کرد که آیفون ۵ دیگر تولید نخواهد شد و گوشی‌های قابل خریداری از وب‌سایت اپل به آیفون‌های ۴s، ۵c و ۵s محدود شدند. امسال با اضافه شدن آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس، شاهد جدا شدن آیفون ۴s از این لیست هستیم و در حال حاضر چهار گوشی آیفون ۵c، ۵s، ۶ و ۶ Plus تنها گوشی‌های قابل تهیه از سایت اپل هستند. لازم به ذکر است که iPhone 5c با قرارداد دو ساله، به صورت رایگان قابل تهیه است.
آیا شما هم برای طراحی فوق‌العاده‌ی iPhone 4s دل‌تنگ خواهید شد؟
زیبا بود
آیا شما از این قضیه ناراحت شدی ؟
خیلی زیاد
Undecided