انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خوابگاه‌های ملکی دانشگاه را افزایش خواهیم داد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به فعالیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه در دو بخش استیجاری و ملکی، تصریح کرد: افزایش خوابگاه‌های ملکی دانشگاه در دستور کار ما قرار دارد.

دکتر حسین پیمانی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا- منطقه خراسان، با بیان اینکه «دو بلوک ملکی به عنوان خوابگاه پسران در گلبهار داریم» گفت: علاوه بر این 15 واحد ویلایی دختران نیز به صورت ملکی برای دختران در سطح شهر متعلق به دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه خوابگاه‌ها خودگردان ورود نمی‌کند.

پیمانی‌زاد در مورد چگونگی عملیات مرمت و بازسازی خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: معمولا با پایان نیم سال دوم تحصیلی و همزمان با تعطیلی دانشگاه عملیات بازسازی خوابگاه‌ها و مرمت آن انجام می‌شود که امسال نیز انجام این عملیات در دستور کار قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی تاکید کرد: امسال نیز پیش‌بینی فضا برای دانشجویان متقاضی خوابگاه داشته‌ایم؛ باید توجه داشت خوابگاه‌های دانشگاه در مشهد تنها اختصاص به دانشجویان متقاضی دختر خواهد بود.

وی اضافه کرد: خوابگاه‌های اختصاص یافته به دانشجویان پسر تنها در گلبهار مستقر است.

معاون دانشگاه آزاد مشهد تصریح کرد: هر سال بین 500 تا 550 دانشجو متقاضی خوابگاه در مشهد داریم که این تعداد با سال‌های دیگر تفاوت چندانی ندارد چراکه بین ورود و خروج دانشجویان تعادل برقرار است؛ با این حال در خوابگاه‌های گلبهار همیشه مازاد فضا داریم.