انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ظاهرا مایکروسافت در نابودی برند نوکیا مصمم است !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید حذف برند «نوکیا» از گوشی‌های ساخت شرکت مایکروسافت شما را شگفت زده نکند، اما مایکروسافت عزم خود را جذب نموده تا هر چه سریعتر نام «نوکیا» را از گوشی‌های ساخت خود حذف نماید.
همین چند روز پیش بود که شرکت مایکروسافت در نمایشگاه IFA از چند گوشی میان رده‌ی خود رونمایی به عمل آورد. برخلاف انتظار همگان، نام نوکیا از دو گوشی لومیا ۷۳۰ و ۸۳۰ حذف نگردید و این دو اسمارت فون از برند نوکیا بهره می‌بردند. اما این گونه شایعه شده که این دو اسمارت فون، آخرین نسل از گوشی‌های نوکیا خواهند بود و دیگر نام و نشانی از نوکیا در صنعت تلفن‌های همراه بر جا نخواهد ماند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ظاهرا مایکروسافت در نابودی برند نوکیا مصمم است ! 1
اطلاعات درز شده از مایکروسافت
همان طور که در عکس می بینید، در آغاز کمپین تعطیلات امسال، مایکروسافت قصد دارد تا نام نوکیا را از گوشی‌های ساخت خود حذف نماید؛ اما این موضوع در مورد حذف واژه های «لومیا» از این گوشی ها صدق نمی کند و می‌توان گفت که مایکروسافت، اجازه ی ادامه‌ی حیات به این برند را داده است.
 قبل از رونمایی لومیا ۸۳۰ این گونه شایعه شده بود که در قاب پشتی این گوشی نشان “Nokia by Microsoft” درج خواهد شد، اما در عمل این اتفاق محقق نشد و لومیا ۸۳۰ با نام و برند نوکیا معرفی گردید. شاید این اتفاقات را بتوان به سیاست‌های شرکت مایکروسافت منسوب داد که خواسته تا در آینده ای نه چندان دور، برند «نوکیا» را از گوشی‌های خود حذف نماید. بنابراین ما انتظار داریم که مایکروسافت در تلفن هوشمند بعدی خود از نام‌هایی چون لومیا … و یا مایکروسافت لومیا استفاده کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ظاهرا مایکروسافت در نابودی برند نوکیا مصمم است ! 1
همچنین این شرکت برنامه‌ی یکسانی را در برابر نام «ویندوزفون» دارد. مایکروسافت قصد دارد تا با برنامه ای کاملا تدریجی واژه‌ی Phone را از Windows Phone حذف نماید. بنابراین اگر در چند ماه یا سال بعد، شاهد کلمه‌ی «ویندوز» برای سیستم عامل گوشی‌های مایکروسافت بودید، تعجب نکنید! درست همان کاری که این شرکت با سیستم عامل دسکتاپ هایش کرد. البته این کار مایکروسافت ممکن است کمی کاربران را سردرگم کند. در نهایت می توان از این گفته‌ها، اخبارها و شایعات این گونه برداشت کرد که من بعد دیگر شاهد نام ویندوزفون ۹ برای گوشی‌های مایکروسافت نخواهیم بود و احتمالا مایکروسافت از نام «ویندوز ۹» برای سیستم عامل بعدی گوشی‌های خود استفاده کند.