انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انویدیا سهواً تاریخ عرضه نکسوس ۹ را لو داد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگرچه تاکنون اخباری کلی در مورد تبلت جدید شرکت اچ تی سی و گوگل یعنی نکسوس ۹ شنیده‌ایم، اما تا امروز هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن به شکل رسمی تایید نشده است. ولی حالا اطلاعات جدید منتشر شده بر روی وب‌سایت انویدیا (این لینک هم اکنون پاک شده است) را شاهدی بر تولید اچ تی سی نکسوس ۹ و انتشار زودهنگام آن بدانیم.
شرکت انویدیا اخیرا شکایتی را علیه کوالکام و سامسونگ پیرامون پتنت‌های مربوط به پردازنده گرافیکی خود تنظیم کرده است.
در متن حقوقی منتشر شده در وب‌سایت انویدیا که بیشتر به یک اطلاعیه تبلیغاتی برای چیپست تگرا K1 شباهت دارد تا یک متن حقوقی، آمده است: «چیپست تگرا K1 چنان قدرتمند است که از آن در دستگاه‌هایی غیر از اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها نیز استفاده می‌شود. مانند تلویزیون‌ها، کرومبوک‌ها و تبلت در راه پروژه تانگو که قادر است نقشه‌ای سه‌بعدی از محیط را ایجاد کند.»
اما در آخر مطلب اشاره مستقیمی نیز به نام نکسوس ۹ شده است. این شرکت در این مورد نوشته است: «اچ تی سی نکسوس ۹ نیز از آن جمله است که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال به بازار معرفی شود.»
از آنجا که هم اکنون در ماه پایانی سه ماهه سوم سال قرار داریم، اطلاعیه انویدیا بدین معنا خواهد بود که باید در همین ماه شاهد معرفی نکسوس ۹ باشیم. با توجه به اطلاعات قبلی شنیده شده، این تبلت اندازه‌ای ۸.۹ اینچی و رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل خواهد داشت و البته از حضور یک چیپست ۶۴ بیتی تگرا K1 نیز بهره خواهد برد.
البته نکسوس ۹ تنها محصول اچ تی سی نخواهد بود و خبر رسیده که این شرکت در هشتم اکتبر نیز مراسمی به منظور معرفی یک اسمارت فون مخصوص ثبت سلفی برگزار خواهد کرد. دعوت‌نامه این مراسم امروز منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود از اسمارت فونی که پیش‌تر از آن با نام HTC Eye یاد شده بود، رونمایی به عمل آید.