انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فراری FF خودرویی که این روزها خوب توجه ها را جلب کرده ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصاویر این خودروی 12 سیلندر ابتدا در سایت کمپانی رفت و در آنجا هم به عنوان اولین 4 چرخ متحرک فراری از آن یاد شده است.


فراری FF خودرویی که این روزها خوب توجه ها را جلب کرده ... 1


این مدل اسپرت با طراحی بسیار پویا ساخته و عرضه شده است و قدرت بالایی هم دارد درون سینه خودرو قلب 12 سیلندر به حجم 6262 سی سی با زاویه 65 درجه در حال تپش می باشد، این خودرو مجهز به سیستم دایرکت اینجکشن است، بیشینه قدرت این فراری 660 اسب بخار در 8000 دور و بیشینه گشتاور آن 683 نیوتن متر در 6000 دور می باشد.



وزن این خودرو 1790 کیلوگرم و تقسیم وزن آن به صورت 47 درصد در جلو و 53 درصد در عقب می باشد و نسبت نیرو به وزن آن هم به ازای هر اسب بخار 2.7 کیلوگرم تعریف شده است. شتاب صفر تا صد این خودروی جدید 3.7 و بیشینه سرعت آن 335 کیلومتر بر ساعت می باشد، گفتنی است که میانگین مصرف سوخت این خودروی 12 سیلندر 15.4 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد...

فراری FF خودرویی که این روزها خوب توجه ها را جلب کرده ... 1

ین خودرو مجهز به سیستم کنترل هوشمند دینامیکی و کنترل هوشمند توزیع قدرت و گشتاور بر روی چرخ های می باشد، از دیگر مزایای آن تجهیر به ترمز کربن سرامیک برمبو می باشد، این خودرو مجهز به اکسل دو تکه و صفحه کلاچ دو پلیته و گیربکس f1 می باشد تا شتاب و قدرت باور نکردنی به این خودرو هدیه کند.



این خودرو مجهز به بالاترین سیستم های ایمنی می باشد که برای شما رانندگی اسپرت را در جاده و بزرگراه و شهر و سطوح یخی و ... را فراهم می سازد،این خودرو در 6 رنگ عرضه و داخل آن مجهز به چرم عمل آوری شده می باشد، طول این خودرو 4907 – عرض آن 1953 و ارتفاع آن 1379 میلی متر می باشد.

فراری FF خودرویی که این روزها خوب توجه ها را جلب کرده ... 1

ساخت این مدل اسپرت 4 نفره 4 چرخ متحرک از سوی کمپانی فراری بی سابقه بوده است، قدرت این خودرو در کنار راحتی راندن و امنیت بالا ترکیب شده تا از این خودرو یک High Performance واقعی بسازد، در تست هایی که انجام گرفته است راحتی سرنشینان جلوی این خودرو به خوبی تضمین شده است علاوه بر همه این موارد به گفته طراحان پنین فارینا این خودرو DNA اسپرت بودن را داراست.
خیلی قشنگه مرسی
از نیم رخ و پشت واقعا زیباست اما مصرفش خیلی زیاده 12سیلندر داره احتمالا100کیلومتر30لیتر بسوزونه
چه بد برام عكسش نمياد .مرسي ممنون cryingcryingcrying
عكسشذ نمياد ولي بازم مممنون