انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هوشیار باشید که جریانات فکری نامشروع وهابیت، تکفیری و داعش به دانشگاه ها سرایت نکند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد، به روسا و اساتید دانشگاه توصیه کرد: هوشیار باشند که جریانات فکری نامشروع وهابیت ، تکفیری و داعش به داخل دانشگاه ها سرایت نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان، حمیدرضا قاسم‌پور در جلسه معارفه رئیس گزینش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: حفظ کرامت همه اساتید و دانشجویان از وظایف اصلی مسئولین دانشگاه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان قشر تاثیرگذار و سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و حفظ منزلت آنها از وظایف ذاتی مسئولین است و در این خصوص همراهی و پشتیبانی اهرم‌های نظارتی نظیر گزینش و حراست از عوامل موفقیت و پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه‌هاست .

وی اظهار کرد: تعامل و همگامی گزینش و حراست با نمایندگان تام الاختیار و روسای واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از تاکیدات مهم مدیران کل گزینش و حراست بوده و هرگونه سهل‌انگاری در این امر مانع پیشرفت برنامه‌ها خواهد شد و لذا با مدیر خاطی برخورد قانونی می شود.

این مقام مسوول افزود: روسای واحدها ، اساتید و اهرم‌های نظارتی باید آمادگی کامل در جهت فراهم نمودن همه امکانات برای دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید داشته باشند و از همه توان و ظرفیت خود در جهت ایجاد فضایی سالم همراه با محبت و صمیمیت در دانشگاه با توجه به تاکیدات دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشند؛چرا که همه تغییرات و تحولاتی که در کشور چه پیش از پیروزی انقلاب و چه در زمان حال ایجاد شده از دانشگاه ها شروع شده است.

نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به روسا و اساتید دانشگاه نیز توصیه کرد: هوشیار باشند که جریانات فکری نامشروع وهابیت ، تکفیری و داعش به داخل دانشگاه ها سرایت نکند و با توجه به فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری از اصول نظام دفاع و در مقابل هرگونه جریان فکری ضد اسلام در کشور خصوصاً در مراکز علمی ایستادگی و برخورد قاطعانه داشته باشند.

قاسم پور افزود: این جریانات با هماهنگی و پشتیبانی دشمنان اسلام و برای ناامن کردن کشورهای اسلامی و از بین بردن بشریت ایجاد شده اند و دشمنان این نظام دانشگاه ها را هدف قرار داده و با منحرف کردن قشر فرهیخته و فهیم دانشجو در صدد مخدوش کردن چهره اسلام و مراکز علمی هستند.

وی بیان کرد: جریان داعش که امروزه اسلام را هدف قرار داده نسل سوم جریانات تکفیری است که نسبت به جریانات قبلی پیشرفته تر و ساخته و پرداخته استعمار است و دشمن درجه یک شیعیان و اهل سنت آگاه هستند و با توجه به اینکه وحدت، انسجام و امنیت خواسته اسلام است دشمن نمی تواند این وحدت و امنیت را تحمل کند و از هر تلاشی برای محو کردن اصول اصلی اسلام دریغ نمی کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه مسئولین در کنار مردم و با صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های کلی نظام و با حفظ منافع ملی کشور در جهت پیشرفت علمی،فرهنگی و سیاسی و امنیتی کشور گام بردارند.

به گزارش ایسنا؛ در این آیین ضمن تقدیر از رحمت الله زاهدی رئیس گزینش سابق دانشگاه شاهرود ،مسعود باباخانی به عنوان رئیس گزینش جدید واحد دانشگاهی شاهرود معرفی شد.