انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیل: استرلینگ پیشرفت قابل‌توجهی خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سعی‌مان کسب تمامی عناوین قهرمانی است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیل: استرلینگ پیشرفت قابل‌توجهی خواهد کرد 1


خبرگزاری تسنیم: مهاجم ولزی تیم اول شهر مادرید معتقد است مهاجم جوان لیورپول با روندی که در پیش گرفته پیشرفت چشمگیری در آینده خواهد کرد.




به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل که در سال 2013 در ازای 91 میلیون یورو از تاتنهام به رئال‌مادرید پیوست، در گفت‌وگو با روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس گفت: اگر بازیکنان بریتانیایی بدانند در تیمی که قرار است برای آن خارج از مرزهای بریتانیا بازی کنند، فرصت بازی پیدا خواهند کرد بدون شک انتخاب‌ درستی خواهند کرد. تا کنون از لحظه‌لحظه حضورم در رئال‌مادرید، فرهنگ و زندگی جدیدی که در آن قرار دارم، لذت برده‌ام. زمانی که قصد پیوستن به رئال را داشتم به دنبال چالش کشیدن خودم بود. در نهایت به خود بازیکن بستگی دارد که کجا توپ بزند.

وی افزود: خیلی سریع در رئال‌مادرید جا افتادم. روز اولی که در تمرینات کهکشانی‌ها حضور پیدا کردم تنها بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ و ژابی آلونسو را به واسطه سابقه بازی‌ که در لیگ برتر داشتند، می‌شناختم که توصیه‌های خوبی به من دادند. جو موجود در رئال هم البته خوب بود و بازیکنان به یکدیگر احترام می‌گذارند. به افرادی که از بیرون وارد باشگاه می‌شوند نیز حس خوبی دست می‌دهد.

مهاجم ولزی سفیدپوشان مادریدی با اشاره به مهاجم جوان لیورپول که در این تابستان مورد توجه رئال‌ بود، اظهار داشت: فکر می‌کنم استرلینگ با عملکردی که داشته نشان داده که بازیکن خوبی است. او مقتدرانه کار خود را شروع کرده و اگر به سختکوشی خودش ادامه دهد و همین روند را در پیش بگیرد پیشرفت قابل‌توجهی خواهد کرد و دیگر محدودیتی برای او وجود ندارد.

مهاجم 25 ساله کهکشانی‌ها عنوان کرد: هر روز در تمرینات به دنبال ارتقای سطح کیفی خودم هستم و می‌دانم که می‌توانم هر فصل نسبت به فصل قبل بهتر شوم. ما در رئال مادرید سعی می‌کنیم تمامی عناوین قهرمانی را کسب کنیم به همین منظور بهترین عملکردمان را خواهیم داشت.