انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرامرز قریبیان بانی خیر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرامرز قریبیان بانی خیر شد 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینما خبر؛  فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان سینما در ضیافت شام روز ملی سینما که به همت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده شده بود در میان سینماگران و مدیران حاضر در سالن با شرح ماجرای نوجوانی که طی یک اتفاق مرتکب قتل شده و اکنون محکوم به اعدام است، از جمع حاضر خواست تا کسری دیه این نوجوان را پرداخت کنند.

قریبیان در ابتدای صحبت های خود ماجرا را شرح داد و گفت: نوجوانی چند سال پیش طی یک اتفاق مرتکب قتل شده و اکنون زمان اجرای حکم قصاص وی فرا رسیده است. خانواده مقتول به شرط دریافت 600 میلیون تومان رضایت داده اند تا از قصاص قاتل بگذرند که در نهایت با صحبت هایی که با خانوده مقتول شد به دریافت مبلغ 300 میلیون تومان راضی شدند که از این رقم تا کنون 200 میلیون تامین شده است و 100 میلیون تومان دیگر نیاز است به همین دلیل از همه دوستان سینماگر می خواهم که در حد توان خود به این جوان کمک کنند تا بتوان رضایت اولیای دم را جلب کرد.

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: من از خودم شروع می کنم و می گویم که من و همسرم مبلغ 20 میلیون تومان برای این جوان کنار می گذاریم.

پس از پایان صحبت های فرامرز قریبیان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در ادامه حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی هر یک اعلام کردند مبلغ 20 میلیون تومان اهدا خواهند کرد که بدین وسیله 60 میلیون از مابقی دیه این نوجوان جمع شد.

پس از اعلام آمادگی علی جنتی وزیر ارشاد و حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز اعلام کرد مبلغ 10 میلیون می دهد.

در ادامه تعداد زیادی از اهالی سینما و انجمن ها و کانون های مختلف سینمایی و صاحبان سینما نیز به میدان آمده و با رقم های مختلف همراهی خود را اعلام کردند.

در این میان قاسمی کارمند اعلام کرد که به عشق فرامرز قریبیان 1 میلیون تومان کمک می کند. همچنین کانون سینماداران ایران 10 میلیون، کاوه صباغ زاده 500 هزار تومان، شهرام ناظری پور تهیه کننده 10 میلیون، منیژه حکمت تهیه کننده 10 میلیون تومان، انجمن کارکنان لابراتوار فیلم و دیجیتال 500 هزار تومان،کانون برنامه ریزان و دستیاران کارگردان 1 میلیون، سینما گلدیس گیلان 10 میلیون، جامعه صنفی تهیه کنندگان 10 میلیون و ... پرداخت کردند.

به دلیل مشکل صدای بلندگوی سالن و همچنین همهمه بسیار، اسامی افرادی که برای این امر خیر اعلام آمادگی کردند به طور کامل به گوش نمی رسید.