انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «زخم»مسعود آب پرور، در چه وضعيتي است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«زخم»مسعود آب پرور، در چه وضعيتي است؟ 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ، هانیه غلامی ایفای نقش "شراره" در مجموعه تلویزیونی "زخم" به کارگردانی مسعود آب پرور را برعهده گرفت. 

با شروع تصویربرداری آخرین اپیزود مجموعه تلویزیونی "زخم" که قسمت های دوازدهم و سیزدهم این سریال را تشکیل می دهد، بازیگران جدید پروژه معرفی شدند. بدین ترتیب حضور هانیه غلامی، لیلا زارع و آرش آب پرور در اپیزود ششم سریال با نام شراره قطعی شده است. همچنین دو یا سه بازیگر دیگر نیز در ادامه روند تصویربرداری به پروژه می پیوندند.

شراره از جمله کاراکترهای اپیزودهای میانی سریال است که به حرفه مدلینگ گرایش پیدا کرده و داستان او در قسمت های پایانی سریال به طور کامل بسط پیدا می کند.

"زخم" به تهیه کنندگی محسن علی اکبری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که با مشارکت نیروی انتظامی برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده می شود. این سریال درباره سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی است که بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده افسری به عنوان مددکار به خدمت یک کلانتری در می آید. اما پدرش با شغل او مخالف است و ماجراهایی ایجاد می شود. این سریال دارای شش اپیزود با بازی بازیگرانی مهمان است که مراجعان بخش مشاوره کلانتری هستند. مجموعه تلویزیونی "زخم" برای اولین بار جایگاه مشاوران زن نیروی انتظامی و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم تا درمان مسائل اجتماعی را مورد توجه قرار می دهد. نگارش فیلمنامه سریال به قلم سعید رحمانی به پایان رسیده است و پروژه روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می کند. همچنین مراحل تدوین نیز به طور همزمان توسط بهرام آب پرور طی می شود.  همایون ارشادی در نقش پدر سروان الهام پویا، محمد صادقی در نقش سرهنگ آرش پدرام، برزو ارجمند در نقش سروان شکیبا و امیر نوری در نقش قدرت سرباز کلانتری 132 دیگر بازیگران اصلی این مجموعه 13 قسمتی هستند. گفتنی است هر قسمت این سریال در 50 دقیقه تدوین می شود.
[color][size][font]

[/font][/size][/color]