انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز پانزدهمین جشنواره مبارک با هیاهوی عروسکها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
]مهتاب کرامتی هنرمند دیگری بود که در جشن عروسک‌ها حضور داشت. وی با بیان اینکه به خاطر عروسک‌ها قلب‌های مهربان همه به هم نزدیک شده، افزود: همه شادتر و بهتر زندگی می‌کنیم و این روز را به همه تبریک می‌گویم. 

حمید جبلی دیگر چهره آشنای دنیای عروسک‌ها نیز بعد از سخنان کرامتی، گفت: به امید روزی که فقط شادی و صلح باشد و تمام دوستان و همسایگان ما هم در شادی و خوشی زندگی کنند.

در ادامه جشن افتتاحیه پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک، فاطمه معتمدآریا با اظهار امیدواری از اینکه این روز نه تنها برای بچه‌ها بلکه برای همه انسان‌ها نشانه‌ای از صلح و دوستی باشد، گفت: از همه همکاران عروسکی تشکر می‌کنم که شادی را به شهرمان آوردند.

مدیرکل هنرهای نمایشی نیز که در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرد، ضمن خوش‌آمدگویی به فعالان و شرکت کنندگان در جشنواره پانزدهم تئاتر عروسکی گفت: امیدوارم در شادی‌هایی که برگزار می‌شوند، کودکان جهان شاد باشند و غم جنگ نداشته باشند.

سپس با حضور گروه‌های تهرانی و شهرستانی شرکت کننده در جشنواره همچنین خانواده‌های شرکت کننده در این جشن، بادکنک‌هایی به پرواز درآمدند تا پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک آغاز به کار کند.[/font][/size][/align]
[/align]