انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معارفه مديركل جديد صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معارفه مديركل جديد صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري 1
به گزارشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سينماخبر؛  در اين مراسم كه با حضور قائم مقام معاون امور استان هاي رسانه ملي، رئيس مركز سيماي استان ها، معاون سياسي و امنيتي استاندار، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از مسئولان محلي برگزارشد، قائم مقام معاون امور استان هاي رسانه ملي به جنگ نرم دشمن با استفاده از ابزار رسانه اشاره كرد و گفت: صدا و سيما در بيداري اسلامي منطقه و خنثي كردن جنگ نرم نقشي اثرگذار و بي بديل دارد.

سيد ابوالحسن موسوي زاده با اشاره به فرصت ها و تهديدهاي پيش روي رسانه ملي با وجود تعدد شبكه ها و رقابت رسانه اي گفت: ارتقاي سطح كيفي برنامه هاي رسانه ملي، مستلزم توليد اثر با پشتوانه تحقيق و پژوهش است كه در اين صورت برنامه هاي رسانه هاي استاني نه تنها در سطح محلي و بومي كه در سطح ملي نيز مؤثر واقع مي شوند.

وي افزود: صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري موفقيت ها و ظرفيت هاي چشمگيري در سال هاي اخير كسب كرده كه اين رشد قابل توجه در توليد آثار فاخر، تجهيزات و امكانات و نيروي انساني نشان دهنده توجه ويژه به ظرفيت هاي فرهنگي، هنري موجود در استان است.

موسوي زاده به جايگاه اين مركز بين ساير مراكز اشاره و خاطرنشان كرد: توليد 12 تله فيلم ظرف سه سال در اين مركز، رشد فزاينده توليد آثار مستند و راهيابي و كسب موفقيت توليدات اين مركز در جشنواره هاي مختلف، عملكردي مناسب و قابل قبول براي صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري در بين مراكز استاني است. 

قائم مقام معاون امور استان هاي رسانه ملي بر ضرروت كيفي شدن برنامه هاي روتين كه بيشترين اثرگذاري را بين مخاطبان دارند تأكيد و تصريح كرد: شبكه هاي استاني بايد با توجه ويژه به فرهنگ سازي باورهاي صحيح محلي با يكديگر همپوشاني داشته و براي توليد آثار فاخر مشترك برنامه ريزي كنند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري هم در اين آئين گفت: رويكرد اصلي نظام، تحقق توسعه پايدار و همه جانبه است كه نتيجه آن ترسيم افق هاي روشن براي آينده انقلاب اسلامي است كه براي تحقق اين امر صدا و سيما از جايگاه و اهميت ويژه اي در توسعه انديشه، مشاركت در پيشرفت و بسترسازي حضور مردم در فضاي منسجم يكدلي و وحدت برخوردار است.

خدابخش مرادي با بيان ظرفيت هاي مستعد رشد و توسعه استان در بخش هاي مختلف گفت: صدا و سيماي استان در معرفي اين قابليت ها در سطح ملي و ايجاد روحيه نشاط، شادابي، وحدت رويه و طمأنينه در سطح استاني اقدامات مؤثر و ماندگاري را انجام داده است كه قابل تشكر و ستايش است.

مديركل پيشين مركز هم در اين مراسم از همكاري مردم و مسئولان استان و كاركنان مركز در مدت چهار سالي كه مديريت صدا و سيماي را عهده دار بود تشكر و قدرداني و به بخشي از فعاليت هاي صورت گرفته در اين مدت اشاره كرد.

حجت اله رحيم زاده توليد 12 تله فيلم، 45 مستند فاخر، پنج مجموعه مسابقه، پنج مجموعه انيميشن، چهار مجموعه عروسكي، افزايش پخش برنامه هاي صدا و سيماي مركز به 24 ساعت، كسب رتبه سوم كشوري معاونت صداي مركز در سه سال متوالي، كسب 16 رتبه توليدات معاونت سيماي مركز در جشنواره هاي داخلي و هفت جشنواره بين المللي، راه اندازي سامانه پخش ديجيتال در هشت نقطه استان، تكميل تجهيزات فني، تجهيز استوديوي شيشه اي مركز، راه اندازي ست هاي مونتاژ و انيميشن، ديجيتال سازي استوديوهاي توليد و پخش صدا و راه اندازي و تجهيز گروه تلويزيوني بسيج مركز را از جمله اقدامات صورت گرفته در اين مدت اعلام كرد. 

مديركل جديد صدا و سيماي استان هم به سياست گذاري هاي سازمان در مراكز استاني با محوريت حركت در راستاي تحقق سياست هاي رهبر انقلاب، افق رسانه يا برنامه پنجم سازمان، چشم انداز 20 ساله و سند توسعه نظام اشاره كرد و افزود: وظايف صدا و سيماي استان تلاش در چارچوب اولويت هاي سازمان است.

علي رامك نگاه ويژه به توليد آثار بومي و منطقه اي، بهره گيري از نظرات نخبگان، فرهيختگان و صاحبنظران، تقويت وحدت ملي و هويت ديني، رعايت توازن و عدالت رسانه اي، برقراري تعامل سازنده با مسئولان استان، معرفي دستاوردهاي نظام، ايجاد روحيه اميد، نشاط و پويايي در جامعه، حضور فعال مردم در قاب رسانه، توجه ويژه به منابع و رشد و تعالي ظرفيت هاي موجود را از مهمترين برنامه ها و اهداف خود بيان كرد.

در پايان اين مراسم از زحمات حجت اله رحيم زاده مديركل سابق مركز تجليل و در حكمي از سوي عزت الله ضرغامي رئيس رسانه ملي، علي رامك به عنوان مديركل جديد صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري منصوب شد.

علي رامك كه فارغ التحصيل رشته علوم سياسي در مقطع كارشناسي ارشد و مدرس همين رشته بوده است پيش از اين مديركل صدا و سيماي مركز ايلام بود و قائم مقامي صدا و سيماي مراكز گلستان و زنجان و معاونت صداي مركز گلستان از ديگر سوابق مديريتي وي به شمار مي رود.