انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کنسرت بزرگ «احسان خواجه‌امیری» در تهران برگزار می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کنسرت بزرگ «احسان خواجه امیری» در تهران برگزار می‌شود. خواننده ی آلبوم موفق «عاشقانه‌ها» که اردیبهشت ماه امسال، 6 سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت برگزار کرده بود، پس از اجرا در نقاط مختلف کشور مهر ماه سال جاری بار دیگر در پایتخت روی استیج خواهد رفت.
به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند 17 و 18 مهر ماه به همت موسسه آوای هنر به مدیریت «محمد جلیل‌پور»، این بار در تالار بزرگ وزارت کشور به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
تنظیم قطعات و رهبری ارکستر خواجه امیری در این کنسرت را «هومن نامداری» بر عهده دارد و علاوه بر وی که نوازنده ی پیانو، کیبورد و ساکسفون است، هومن غفاری (درامز)، احسان نی زن (ویولن)، همایون نصیری (پرکاشن و سازهای کوبه ای)، مهراد هزارخوانی (گیتار باس)، محمد کاظمی (کیبورد)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت) و کامیار ماندگاریان (ترومپت)، در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.
بلیت فروشی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنسرت احسان خواجه امیری در تالار 3000 نفره ی وزارت کشور، از صبح فردا از طریق سامانه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
84200 آغاز شده است.
گفتنی است احسان خواجه امیری مشغول کار روی آلبوم جدید خود است که به زودی اطلاعات مربوط به آن از طریق «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
کنسرت بزرگ «احسان خواجه‌امیری» در تهران برگزار می‌شود 1