انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زبان درازترین انسان
این مرد ۲۲ ساله نیک استوبرل نام دارد و در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کند. او کمدین و هنرمند است. نیک استوبرل زبان درازترین انسان دنیاست. زبان او با ۱/ ۱۰ سانتیمتر موفق شد نام صاحب‌اش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

حمل آبجو
اولیور اشترومپفل آلمانی که در یک بار کار می‌کند، موفق شد ۲۷ لیوان بزرگ آبجوی پر را حمل کند و رکورد جهانی در این زمینه را بشکند و وارد کتاب رکوردهای گینس شود

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

سگ باهوش
جیف، این سگ باهوش و کوچک موفق شده با دویدنِ ۱۰ متر فقط با دوپای عقب و پنج متر فقط با دوپای جلو نام خود را دوبار در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

بلندترین چوب گلف
کارستن ماس، مرد ۴۹ ساله آلمانی موفق شده بلندترین چوب گلف را بسازد. چوب گلف ساخته شده توسط کارستن ماس ۳۹/ ۴ متر است. او با این چوب موفق شد توپ گلف خود را ۱۶۵ متر پرتاب کند. ماس با این اقدام به کتاب رکوردهای گینس وارد شد.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

پیرسینگ
رولف بوخ‌هولتس آلمانی رکورددار گینس در پیرسینگ است و بیشترین پرسینگ را در سراسر جهان دارد. نام او به همین دلیل در کتاب رکوردهای گینس وارد شده است. رولف بوخ‌هولتس ۴۵۳ نقطه صورت و بدنش را دست‌کاری کرده است. چندی پیش از ورود دارنده رکورد گینس در پیرسینگ به دبی جلوگیری شد.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

متالیکا
گروه امریکایی "متالیکا" موفق شد به عنوان نخستین گروه موسیقی طی یک سال به همه قاره‌های جهان سفر و در همه آنها کنسرت‌هایی برگزار کند. به همین دلیل نام این گروه نیز در کتاب رکوردهای گینس ۲۰۱۵ آمده است.


رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

بیشترین لایک‌ در فیسبوک
شکیرا، خواننده، ترانه‌سرا، مدل و طراح رقص مشهور کلمبیایی موفق شده بیشترین لایک‌ها را در فیسبوک نصیب خود سازد و به این ترتیب در کتاب رکوردهای گینس سال ۲۰۱۵ وارد شود.


رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

تورتیلیا
بزرگ‌ترین غذای ملی اسپانیا "تورتیلیا" به کتاب رکوردهای گینس در سال ۲۰۱۵ وارد شد. این تورتیلیا یک‌و‌نیم تن وزن دارد و ۱۲ آشپز آن را پخته‌اند. در این غذا از جمله ۱۵ هزار تخم مرغ، ۱۰ کیلو نمک و ۱۵۰ لیتر روغن زیتون مصرف شده است.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

ضربه به توپ
زابینه لیسیچکی، تنیس باز ۲۴ ساله آلمانی موفق شد در میان تنیس‌بازان زن جهان رکورد شدیدترین ضربه به توپ را به دست آورد. او در نیویورک موفق شد این عنوان را برای خود در کتاب رکوردهای گینس در سال ۲۰۱۵ ثبت کند.


رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

کوچک‌ترین کاروان
یانیک رید، شهروند ۴۳ ساله لندن موفق شده کوچک‌ترین کاروان دنیا را بسازد. این خودروی کوچک دومتر و ۳۹ سانتیمتر طول و یک متر و ۵۳ سانتیمتر ارتفاع دارد. عرض آن نیز ۷۹ سانتیمتر است.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1

سرعت رپ
امینم، خواننده رپ آمریکایی نیز به کتاب رکوردهای گینس راه یافته است. او موفق شد ۱۵۶۰ کلمه را در شش دقیقه و چهار ثانیه رپ کند. شنونده رپ او به این ترتیب در هرثانیه با ۲۸/ ۴ کلمه مواجه می‌شود.

رکوردهای عجیب گینس ۲۰۱۵ 1
کاشک عکساشو درست میذاشتیUndecidedUndecidedUndecided
عزیزم عکساشونم گذاشتم دیگه
اگه برات عکسهارو نیاورد روی عکس کلیک راست کن و گزینه ی show picture رو بزنی برات عکسارو میاره
ایول بهشون ما که از این شانس ها نداریم بزنیم هم ثبتش نمیکنند مثه یه خانومی تو ایران که رکورد شنا تو اب های ازاد جهان رو تو خزر شکست ولی وزارت ارشاد بخاطر پوشش اون خانوم این رکورد رو نپذیرفتند Angry