انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «مجانی» آبان در استانبول کلید می‌خورد/حضور قطعی کیوانیچ تاتلیتوگ و تولگا هان سایشمن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«مجانی» آبان در استانبول کلید می‌خورد/حضور قطعی کیوانیچ تاتلیتوگ و تولگا هان سایشمن 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینما خبر؛  محسن محسنی‌نسب کارگردان فیلم سینمایی «مجانی» درباره آخرین وضعیت آغاز فیلمبرداری این اثر سینمایی عنوان کرد: چند روز پیش برای مراحل پیش تولید «مجانی» و بازدید از لوکیشن‌های این فیلم در ترکیه بودم و موفق شدم با یک شرکت ترکیه‌ای  به نام «ویتا آدالار» که فعالیت‌های سینمایی انجام می‌دهند قرارداد ببندم.

وی افزود: طبق قراردادی که با این شرکت بستم 80 درصد بودجه این فیلم را این شرکت متقبل خواهد شد و مابقی هزینه‌ها به عهده خودم است.

محسنی‌‌نسب درباره حضور کیوانچ تاتلیتو و تولگاهان ساشمین در «مجانی» تأکید کرد: در این سفر با این دو صحبت کردم و برای حضور آنها در این فیلم به توافق رسیدیم که آنها در حال حاضر در ایران به سر می‌برند و فیلمنامه باید طبق قوانین سینمای ترکیه به زبان استانبولی ترجمه شود و به قرارداد این بازیگران الصاق شود چرا که ما بتوانیم طبق قرارداد مراحل ساخت فیلم را طی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ارشاد با حضور 2 بازیگر سرشناس ترکیه‌ای در این فیلم مخالفتی ندارد، تأکید کرد: ارشاد تاکنون درباره حضور کیوانچ تاتلیتو و تولگاهان ساشمین  پاسخی به من نداده است اما با توجه به اینکه تمامی مراحل فیلمبرداری «مجانی» در خارج از کشور انجام خواهد شد من با سازمان سینمایی تعامل کامل خواهم داشت و با بازیگرانی که مشکل اخلاقی داشته باشند به هیچ عنوان از آنها استفاده نخواهم کرد.

محسنی‌نسب درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری فیلم سینمایی «مجانی» خاطر نشان کرد: این فیلم سینمایی در استانبول کلید می‌خورد و در ادامه در شهرهای ازمیر، آتن، آیاناپا (قبرس) و بخش کوتاهی در کشور آمریکا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از سکانس‌های این فیلم را باید در آمریکا فیلمبرداری کنم که سفر به این کشور کمی مشکل است و اگر نتوانم به این سفر بروم این سکانس را در ایران فیلمبرداری خواهم کرد و به دستیارانم در آمریکا خواهم فرستاد که آنها این سکانس را عینا در آمریکا فیلمبرداری کنند.

محسنی‌نسب درباره مدت زمان فیلمبرداری «مجانی» گفت: به امید خدا «مجانی» را آبان ماه در استانبول ترکیه کلید خواهم زد طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 50 جلسه طی مدت 60 روز فیلمبرداری را برای این فیلم پیش‌بینی کردیم.

کارگردان فیلم سینمایی «یاس‌های وحشی» تأکید کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا «مجانی» را به جشنواره سی و سوم فیلم فجر برسانم چون این جشنواره برای من از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محسنی‌نسب همچنین از حضور دو بازیگر ایرانی به نام حمید هاشمی و ایرج سنجری در مجانی خبر داد و گفت: با توجه به فضای این فیلمنامه قطعا از دو بازیگر ایرانی در فیلم استفاده خواهم کرد.

وی درباره داستان فیلم «مجانی» گفت: این فیلم درباره قاچاق بچه‌های جنگ‌زده سوریه است که در حال حاضر این کودکان توسط قاچاقچی‌های آمریکای جنوبی، اعضای بدن آنها به کشورهای اروپایی قاچاق می‌شوند.

این کارگردان سینما در پایان تأکید کرد: مجانی پس از اولین تفاهم‌نامه‌ای که آقای ایوبی برای همکاری مشترک با کشور ترکیه در زمینه سینما امضا کردند اولین اثر مشترک سینمای ایران و ترکیه به حساب می‌آید.

همچنین وی فیلم سینمایی «لامپ 100» را که به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد در نوبت اکران دارد.