انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمايي از فيلمهاي موبايلي «ليلي رشيدي» و «فرهاد آييش» برنامه‌های پنجمی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رونمايي از فيلمهاي موبايلي «ليلي رشيدي» و «فرهاد آييش»
به گزارش سينماخبر،در پنجمین روز چشنواره سه شنبه 25 شهریور ماه سال جاری فیلم موبایلی "مام هستیم" ساخته لیلی رشیدی در ساعت 19:45 و "صدای زندگی؟" کار فرهاد آییش، ساعت 21:40 در پردیس ملت تهران اکران می شود.

پس از نمایش این آثار فرهاد آییش و لیلی رشیدی با حضور در جمع مخاطبان به پرسش آنها درباره تجربه فیلم سازی با موبایل پاسخ می دهند.

طبق جدول نمایش فیلم هادر پنجمین روز جشنواره شش فیلم راه یافته به بخش های رقابتی نیز به نمایش در خواهند آمد . در سانس  18.30 روز سه شنبه  فیلم های "زندگی آبگوشتی" ساخته سید علی سجادی، "جستجو" ساخته مرتضی علیزاده پیرکوهی، "اینجا تهران است..." از فرشته طاهری، "labirent" ساخته علی خوانساری و "گوش هایی برای نشنیدن" از علی نجفیان به روی پرده می رود.

سانس دوم نمایش آثار که هر روز راس ساعت 20:30 آغاز می شود، سه شنبه برگزار نخواهد شد.

همچنین نشست هم اندیشی خانه سینمای دانشگاهی ایران با موضوع "جنبه های روانشناختی پرتره" با حضور هومن خسروی ، مدرس عکاسی، در محل جشنواره فیلم و عکس همراه تهران واقع در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از 21  شهریور ماه آغاز شده  و تا 28 شهریور ماه 93 ادامه دارد. عموم مخاطبان می توانند از ساعت 16 تا 22 از برنامه های متنوع جشنواره استفاده کنند.