انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کفاشیان: قرار شد کی‌روش همکاری بیشتری با مربیان لیگ برتری داشته باشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت:رار شد کی‌روش همکاری بیشتری با مربیان لیگ برتری داشته باشد


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کفاشیان: قرار شد کی‌روش همکاری بیشتری با مربیان لیگ برتری داشته باشد 1




به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در نشست خبری امضای قرارداد با کی‌روش گفت: هدف ما از بستن قرارداد با کی‌روش رفتن به جام جهانی است، امیدوارم با این تصمیم در جام‌ملت‌های آسیا موفق باشیم و در ادامه با او حضور شایسته‌ای در جام جهانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از امروز کار خودمان را آغاز می‌کنیم و امیدوارم ثمره خوبی داشته باشد. قرار شد کی‌روش همکاری بیشتری با مربیان لیگ برتری داشته باشد و از تجارب آنها و مربیان ایرانی استفاده کند. در مجموع می‌خواهیم با یک تدارک خوب برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی روسیه آماده شویم.

کفاشیان تصریح کرد: قرار بر این شده کی‌روش به تیم امید و زیر 19 سال ما هم کمک کند و در برنامه‌های آموزشی فدراسیون هم فعال باشد. کی‌روش در حال حاضر شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و به همه موارد آشناست.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: از همه مربیان و کارشناسان تقاضا دارم نظرات کارشناسی خود را به فدراسیون منعکس کنند تا ما آنها را به کی‌روش ارجاع دهیم. فقط باید از علاقه‌مندی و حساسیت رسانه‌ها به تیم ملی تشکر کنم و امیدوارم که بتوانیم هم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و هم جایگاه‌مان در مسابقات جهانی ارتقا یابد.
کیروش عشقه سارا عشششششششششق!
(16-09-2014، 14:12)Nazanin♥Xavi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
کیروش عشقه سارا عشششششششششق!

اونو ک میدونمTongue