انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هـ×کـر فـن پیچــ fbسلنـآ دست گیــر شُد ×××
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک مردانگلیسی صفحه شخصی سلنا گومز دروب سایت فیس بوک را Hک کرد و این خواننده و بازیگر مشهور را تهدید کرد که پیامهای خصوصی و ایمیلهای او را منتشر خواهد کرد. بنا به گزارش روزنامه بریتانیایی “سان” ، گرت کراسکی ۲۱ ساله با پیگیریهای مشترک پلیس اف بی آی و پلیس متروپلیتان بریتانیا ردیابی و دستگیر شد . این هکر یک ویدئوی آنلاین هم منتشر کرده بود که در آن بخاطر Hک کردن صفحه فیس بوک این بازیگر سابق دیزنی به خود افتخار کرده بود.

اوایلاین ماه کراسکی در یک دادگاه در لندنمحاکمه شد و به دو جرم خود در زمینه آزارهای اینترنتی اعتراف کرد . او بخاطر تخطی از قانون استفاده از کامپیوتر و اینترنت به دو سال زندان محکوم شد.

قاضیجان پرایس به او گفت:” معلوم است کهتو استعداد زیادی در زمینه کامپیوتر داری که توانسته ای حساب کاربری یک نفر را Hک کنی و بخشهای خصوصی صفحه او را ببینی . سلنا گومز یک حساب کاربری داشت که در آن ۶ میلیون نفردوست داشت . این ۶ میلیون نفر فقط اجازه داشتند برخی از اطلاعات و بخشهای مربوط به صفحه او را ببینند اما تو پسورد ایمیل او را Hک کردی و به بخش خصوصی صفحه او راه پیدا کردی .همه مردم حق دارند که یک حریم خصوصی داشته باشند هیچ کس نباید به حریم خصوصی آنها تجاوز کند و ارتباطات خصوصی آنها را عمومی کند.”
هـ×کـر فـن پیچــ fbسلنـآ دست گیــر شُد ××× 1

هـ×کـر فـن پیچــ fbسلنـآ دست گیــر شُد ××× 1

خدآرو شُکــر
کی صفحش اصن Hک شُده بود :|| ؟
(16-09-2014، 16:44)ღ✿ ДVД ✿ღ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
کی صفحش اصن -- شُده بود :|| ؟

بـرا یـه مدت خیلی کوتـآه
1 روز
بنده خداسلناUndecidedUndecided