انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لیونل مسی و بهترین آمار گلزنی در چمپیونزلیگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لیونل مسی و بهترین آمار گلزنی در چمپیونزلیگ 1
اختصاصی / لیگ قهرمانان اروپا از امشب در حالی آغاز میشود که مطابق روال سال های گذشته رقابت میان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و رونالدو از سر گرفته خواهد شد .
بدون شک رسیدن به عنوان بهترین گلزن رقابت های اروپایی که در حال حاضر از آن رائول گونزالس اسپانیایی است در دسترس ترین رکورد برای این دو محسوب میشود .
لیونل مسی با 67 گل زده در این رقابت ها و رونالدو با 68 گل زده به ترتیب اختلافی چهار و سه گله با رکورد 71 گل زده رائول فاصله دارند . زلاتان ابراهیمویچ نیز با 42 گل زده در تعقیب آنهاست که البته فاصله زیادی با این دو دارد . لیونل مسی از فصل 2009-2008 توانست برای 4 سال پیاپی به عنوان آقای گل این رقابت ها دست یابد و البته فصل گذشته رونالدو این عنوان را تصاحب کرد عنوانی که با زدن 17 گل توانست رکورد ستاره آرژانتینی را بهبود ببخشد . همچنین مسی  توانسته است 4 بار در این رقابتها هت تریک کند که خود رکوردی برای وی محسوب میشود . رقابت این دو در شروع فصل گذشته با هت تریک رونالدو در برابر گالاتاسارای و هت تریک مسی در برابر آژاکس شروع شد .
اما نکته دیگری که قابل ذکر است رکورد گلزنی خوب مسی در این رقابت هاست . وی توانسته است در 86 بازی 67 گل به ثمر برساند و از این لحاظ با میانگین 0.77 گل در هر بازی از رونالدو با 0.64 و رائول با 0.49 پیشی بگیرد . رائولی که 71 گل را در 144 بازی به ثبت رساند .