انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حرکت زشت ریحانا خواننده ی آمریکایی در یک مسجد + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
ژست.های یک خواننده آمریکایی در مسجدی در ابوظبی باعث انتقادهای گسترده شده و کاربران او را متهم به بی.احترامی به مقدسات مسلمانان کرده.اند. مقام.های مسجد شیخ زاید به دنبال این ماجرا مجبور به اخراج این خواننده از محوطه مسجد شدند اما او عکس.هایش را در اینترنت منتشر کرده استرابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می.شود همیشه در دنیای موسیقی آمریکا کارهایش جنجالی بوده است اما حالا انتشار عکس.هایش در محوطه مسجدی در امارات باعث انتقادهای جدی از او شده است.او که به امارات سفر کرده بود در مسجد شیخ زاید شروع به عکاسی با ژست.های عجیب و غریب می.کند که مقام.های مسجد با اعتراض.های به وجود آمده او را از مسجد بیرون می.کنند. مقام.های این مسجد با صدور بیانیه.ای ضمن تأکید بر بی.احترامی این خواننده آمریکایی به حرمت مسجد به عنوان مکان مقدس مسلمانان اعلام کرده.اند که ریحانا و گروه همراهش حتی مجوز عکاس در این مسجد را نداشته.اند.در این بیانیه با اشاره به این مسئله آمده است: در مواردی مانند این مسئله که افرادی با رفتار خود مانند گرفتن عکس.ها نامناسب از حدود فضای معنوی مسجد تجاوز می.کنند و ژست.هایی می.گیرند که در تضاد با حرمت یک مکان مقدس است فرد خاطی به صورت مودبانه باید از مسجد به بیرون رانده شود.با انتشار تصاویر این خواننده حتی بسیاری از طرفداران او هم از این عکس.های نامناسب انتقاد کردند. در فضای مجازی کاربران این اقدام را توهین به مقدسات مسلمانان دانسته و خواستار عذرخواهی این خواننده شده.اند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]حرکت زشت ریحانا خواننده ی آمریکایی در یک مسجد + عکس 1

یکی از کاربران در کامنتی زیر این عکس.ها نوشته است: این نوع عکس. گرفتن حتی با لباس پوشیده در مسجد مسلمانان زشت و یک اقدام توهین.آمیز است. من فکر نکنم مسیحی..ها هم حاضر باشند کسی عریان در کلیسا عکس بگیرد!
[url=http://www.9ktenews.com/wp-content/uploads/2013/10/mideast-united-arab-emirates-rihanna.jpg] حرکت زشت ریحانا خواننده ی آمریکایی در یک مسجد + عکس 1

کاربری دیگر نوشته است: به نظر ریحانا مسجد را با سالن مد اشتباه گرفته است. چرا به او اجازه وارد شدن به مسجد را داده.اند ؟ هنوز این خواننده آمریکایی به انتقادهایی که در فضای مجازی در حال گسترش است پاسخ نداده است.

سپاس یادت نرههههههه!!!!!!
لطفا توهین نکنید!!این یه موضوعه که من گذاشتم!!!!
خیلی .... که توهین میکنید منم واستون متاسفم یعنی کنترل ذهن اینجاها معلوم میشه !!!لطفا انقدر توهین نکنید!!!شما حتی معنی واقعی آهنگ umbrella رو نمیدونین!!!!!!!
فقط یه اهنگ عاشقانه میبینین که نیس!!!!
ExclamationExclamationExclamationExclamationAngry
قیافش شبیه گاوهBig Grin
من که حرکت زشتی ندیدم فقط عکس گرفته با ژست
واااااااااااااااااااااااا کجاش بد بود
امثال شماها ی کاری میکنید همه از مسلمونا بدشون بیاد
بیچاره ریانا crying
(16-09-2014، 22:33)مهرسااااااااااااااااااااا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
واااااااااااااااااااااااا کجاش بد بود
امثال شماها ی کاری میکنید همه از مسلمونا بدشون بیاد
نه عزیزم امثال من نه امثال شما!!!!
باید احترام یه مکان دینی رو نگه داره !!!!
ایییییییییییشششششششششششششش اصلادوسش ندارمDodgy
با bikini که عکس ننداخته 
تندرو نباشید
:|
تکراریه فک کنم!
زشت نیست!o_o"
صفحه‌ها: 1 2 3