انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمودی: دعای خیر مردم پشتوانه ملی‌پوشان است/ شکست ژرمن ها دور از دسترس نیست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهنام محمودی عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: صعود تیم ملی به جمع شش تیم برتر جهان یک اتفاق خارق العاده و شگفت آور در تاریخ ورزش گروهی کشور است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محمودی: دعای خیر مردم پشتوانه ملی‌پوشان است/ شکست ژرمن ها دور از دسترس نیست 1


بهنام محمودی قطر پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ملی‌پوشان ایران در این مسابقات از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و تمام قدرت و توان خود را برای ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج قابل توجه بکار گرفتند.

وی گفت: علاوه بر تلاش بازیکنان دعای خیر تمام ایرانیان پشتوانه ملی‌پوشان است چون شاهد بودیم که خداوند مزد زحمات آنها را داده و در مرحله سوم که با حضور شش تیم برتر جهان برگزار می‌شود با تیم‌هایی هم‌گروه شده‌اند که شکست آنها قابل دسترس است.

وی گفت: تیم ملی ایران در بازی امشب مقابل آلمان کار سختی در پیش دارد ما سال گذشته در مسابقات لیگ جهانی یک بار آنها در تهران سه بر صفر شکست دادیم و یک بار هم مغلوب این تیم شدیم. نباید حریف را دست کم گرفت و همانند دیگر مسابقات باید با زدن سرویس‌های مطمئن و هدفمند دریافت آلمان‌ها را متزلزل کرد.
ما می تووووووونیم;-) 


اره
ما100در100المان رو شکست میدیم اما فرانسه رو نمیدونم
بله آقای محمودی...ما پشت داداشتونو دوستاش هستییییییم
تیم ملی رو عشقهWink
موضوعات خیلی خوبن مرسی Heart
(24-09-2014، 0:15)ریحانا 001 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
موضوعات خیلی خوبن مرسی Heart

ممنون