انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوش درد و سوت کشیدن گوش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوش درد و سوت کشیدن گوش :


میلیون ها آلمانی به این درد گرفتارند ، روزانه بر تعداد آن ها افزوده می شود و علم پزشکی نیز هنوز علت آن را درنیافته است . وقتی حوصله ی بدنت از ذخیره کردن مواد مضر سر رفت و دیگر انبارهای تجمع آشغال هایت لبریز شد ، یکی دو روز روزه بگیر ، کارخانه تکانی را آغاز کن و به بدنت فرصت بده که پاکسازی و بازسازی را شروع و تمام کند . بعد از روزه گرفتن شروع به میوه خوردن کن تا بدنت با انرژی سریعی که از میوه هامی گیرد ، خود را به طور اصولی پاک و رو به راه کند .اگر نتوانستی چند روز پشت سر هم روزه بگیری ، یک روز بخور و یک روز نخور .هنگام روزه باید هر وقت تشنه شدی آب مقطر بنوشی . بدین وسیله تمام رگ ها و مویرگ ها باز می شود و دوباره خون سالم در آن ها جریان می یابد .

یکی از نخبگان روش طبیعی تندرستی در امریکا توضیح می دهد که چگونه از شر زوزه ی گوش و ناراحتی های آن رهایی یافت . من ایمان دارم که موادی نشاسته ای مانند نان و غلات و سیب زمینی علت اصلی این بیماری است .

اخلاط جمع شده در لوله های شیپور استاش و عفونی شدن این اخلاط از ورود هوا به داخل گوش جلوگیری می کند و در نتیجه باعث وزوز گوش وبد شنیدن می شود ، به خصوص در سنین بالا ، روزه گرفتن و چند روزی خودداری کردن از مصرف دانه ها نتیجه ای عالی دارد .

دکتر وگر نیز اخلاط را عامل اصلی این بیماری می داند . او در کتاب « درمان و کنترل بیماری ها » که آن را در سال ۱۹۳۱ به چاپ رساند ، در این باره مفصل توضیح داده است . همچنین او همسر خود را به مدت ۲۰ سال در اثر ابتلا به رماتیسم در بستر بیماری افتاده بود ، نزد دکتر تیلدن برد که به مدت ۲۵ سال تمام بیمارانش را در شهر دنور بدون استفاده از داروهای شیمیایی معالجه می کرد . دکتر تیلدن نیز علت تمام بیماری ها را مسمومیت می داند . خانم وگر پس از یک سال و یم سلامت خود را بازیافت و مدت ها حیران بود که چطور آن همه سال بی حرکت در تخت بیماری مانده بود و حالا چنین چابک دوباره حرکت می کرد .این خانم و شوهرش مدت پنج سال با دکتر تیلدن کار کردند ، سپس به کالیفرنیا رفتند و در آنجا مدرسه ای برای آموزش تندرستی تاسیس کردند که اصول آن را از دکتر تیلدن آموخته بودند .

وقتی همسر یک پزشک بعد از ۲۰ سال بستری بودن در بستر بیماری دوباره مداوا و سالم می شود ، چرا پزشکان دیگر از این تجربه چیزی نمی آموزند که با آن بیماران خود را شفا دهند ؟ چرا کتاب ۶۷۳ صفحه ای دکتر وگر به تمام زبان های دنیا ترجمه نمی شود ؟ زیرا با این روش صندوق اداره یبهداری و بهزیستی خالی می ماند و این ناقوس مرگ سیستم پزشکی است ، اما مهم نیست که یک بیمار رماتیسمی سال ها در بستر بیماری ناله کند .