انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سيدورف ميلان را به دادگاه مي‌کشاند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سيدورف ميلان را به دادگاه مي‌کشاند


ميلان در حال مذاکره با وکلاي سيدورف بر سر غرامت مالي اخراج او در تابستان است، اما اين مذاکرات تا به حال بي‌ثمر مانده‌اند.
[color][size][font]
سيدورف ميلان را به دادگاه مي‌کشاند 1[/font][/size][/color]



به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج ماسیمیلیانو آلگری از تیم میلان در ژانویه، مسوولان قرمزوسفیدها بازیکن سابق تیم ملی هلند را به عنوان سرمربی برگزیدند، اما او هم نتوانست این تیم را در جدول سری آ بالا ببرد و در نهایت فصل را با رتبه‌ی هشتم پایان داد. این باعث شد میلانی‌ها او را برکنار کنند و هدایت تیم را به فیلیپو اینزاگی بسپارند.

باشگاه‌های ایتالیایی نوعاً به جای پایان دادن به قرارداد مربیان اخراجی خود، آن‌ها را در قرارداد با باشگاه نگاه می‌دارند و این امر بدین معنی‌ست که میلان باید تا تابستان ۲۰۱۶، یعنی تا پایان قرارداد سیدورف، دستمزد او را پرداخت کند. حال باشگاه و سیدورف در حال مذاکره برای یافتن راه‌حلی برای این مشکل هستند، اما تیتسیانو تره‌ئو وکیل سیدورف اظهار کرد که این تکلیف این بحث احتمالاً در دادگاه مشخص خواهد شد.

«امیدواریم که یک راه‌حل دوستانه و مورد رضایت طرفین را پیدا کنیم، اما ملاقات اخیرمان اصلاً خوب پیش نرفت. از شواهد این طور برمی‌آید که به احتمال زیاد کار به دادگاه خواهد کشید.»
[color][size][font]
[/font][/size][/color]