انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مورينيو از نيمکت‌نشيني ديه‌گو کاستا دفاع کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مورينيو از نيمکت‌نشيني ديه‌گو کاستا دفاع کرد


ديديه دروگبا بازي را به جاي ديه‌گو کاستا مهاجم آماده‌ي اين روزهاي چلسي آغاز کرد، اما در گلزني موفق نبود و چلسي در نخستين بازي خود در ليگ قهرمانان اروپا به يک تساوي خانگي برابر شالکه بسنده کرد.
[color][size][font]
مورينيو از نيمکت‌نشيني ديه‌گو کاستا دفاع کرد 1[/font][/size][/color]



به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو درباره‌ی بیرون گذاشتن دیه‌گو کاستا از ترکیب اصلی تیمش گفت او به دلیل مشکلات آمادگی جسمانی قادر نیست در سه روز دو بازی انجام بدهد. دیدیه دروگبا که به جای مهاجم تیم ملی اسپانیا کار را در ترکیب اصلی آغاز کرده بود موفق به باز کردن دروازه‌ی حریف نشد تا ضربه‌ی دقیق کلاس یان هونتلار در نیمه‌ی دوم، یک امتیاز غیرمنتظره را برای تیم میهمان به ارمغان بیاورد. مورینیو پس از بازی گفت از نیمکت‌نشینی کاستا پشیمان نیست و فاش کرد که مشکلات عضلانی این مهاجم ۲۵ ساله چلسی را وادار می‌کند که نسبت به زمان‌بندی بازی او جانب احتیاط را رعایت کند.

«دیه‌گو کاستا در شرایطی نیست که در یک هفته سه بازی انجام بدهد. او در این لحظه مشکلاتی دارد. وقتی یک بازی به میدان می‌رود، به یک هفته زمان نیاز دارد تا بتواند برای بازی بعدی ریکاوری کند. اگر او از ابتدا بازی می‌کرد شاید مجبور می‌شدم در دقیقه‌ی ۲۵ تعویضش کنم.»

هنگامی که از مورینیو پرسیدند که آیا دروگبا به زمان بازی بیشتری نیاز دارد تا دوباره برندگی خود در برابر دروازه را به‌دست بیاورد، او پاسخ داد: «البته که دروگبا به زمان بیشتری نیاز دارد. او کارش را انجام داد. او بازی مثبتی را پشت سر گذاشت. نقش خوبی در تیم ایفا کرد. اگر او آن ضربه‌ی نیمه‌ی دوم را چند سانتی‌متر آن‌طرف‌تر زده بود و به گل تبدیل کرده بود، حالا داشتیم از گلزنی دوباره‌ی او در لیگ قهرمانان صحبت می‌کردیم. دیدیه تجربه‌ی خیلی زیادی دارد. او حالا به خاطر از دست دادن آن فرصت گریه نمی‌کند. او پابرجا و مطمئن است؛ همه‌ی ما مطمئن هستیم.»
[color][size][font]
[/font][/size][/color]