انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انريکه: ستاره‌هاي بارسلونا ماشين نيستند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انريکه: ستاره‌هاي بارسلونا ماشين نيستند


سرمربي بارسلونا که از پيروزي خفيف تيمش برابر آپوئل قبرس ناراضي بود گفت تغيير ترکيب نفرات، براي آماده نگه داشتن بازيکنان ضروري است.
[color][size][font]
انريکه: ستاره‌هاي بارسلونا ماشين نيستند 1[/font][/size][/color]



به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه سرمربی بارسلونا از سیاست چرخشی خود دفاع کرد و تاکید کرد بازیکنانش «ماشین» نیستند. نخستین بازی بارسلونا در لیگ قهرمانان به پیروزی نه‌چندان قابل قبول ۰-۱ آن‌ها برابر آپوئل قبرس انجامید؛ ضربه‌ی سر پیکه در نیمه‌ی اول سه‌امتیاز را برای بارسا تضمین کرد، اما بسیاری انتظار داشتند که مسی و شرکا این حریف قبرسی را در ورزشگاه نیوکمپ در هم بکوبند. انریکه که در این تابستان به عنوان جانشین خراردو مارتینو هدایت بارسا را بر عهده گرفته است، ۹ تغییر را در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبلی برابر بیلبائو در هفته گذشته ایجاد کرده بود.

اما او می‌گوید چرخش بازیکنان برای حفظ حداکثر آمادگی آن‌ها ضروری‌ست: «مطمئن ام که ما با کمک همه‌ی بازیکنان موفق خواهیم شد. باید تحلیل کنیم تا ببینیم چرا امروز این مسابقه برای ما این‌قدر سخت بود. بازیکنان ماشین نیستند. آن‌ها نیاز دارند آماده بمانند. اما ما هم باید بهتر بشویم.»

کلاودیو براوو دروازه‌بان شیلیایی بارسا که تا به حال در همه‌ی بازی‌های این فصل به میدان رفته بود، در بازی با آپوئل جای خود را به مارک آندره تر اشتگن داد. با این وجود انریکه تاکید می‌کند که دروازه‌بانان تیمش را بر اساس نوع رقابت جام یا لیگ تغییر نمی‌دهد. «من برای هر رقابت یک دروازه‌بان ندارم. ما بسته به نیازمان از هر سه دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده می‌کنیم.»

بازی بعدی بارسلونا در این رقابت‌ها در خانه‌ی پاری‌سن‌ژرمن است که دیشب در زمین آژاکس به تساوی ۱-۱ دست یافت.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]