انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: از بازگشت به نيمکت پرسپوليس خوشحالم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از بازگشت به نيمکت پرسپوليس خوشحالم


محمود خوردبين که در دي ماه سال 1390 به دليل مشکلاتي که با مصطفي دنيزلي پيدا کرد از اين تيم جدا شد پس از 2 سال 9ماه بار ديگر روي نيمکت سرخپوشان خواهد نشست.
[color][size][font]
از بازگشت به نيمکت پرسپوليس خوشحالم 1[/font][/size][/color]



به گزارش "ورزش سه"، دی ماه 1390 آخرین روزهای کاری محمود خوردبین در پرسپولیس محسوب می‌ شد. او که به دلیل اختلاف با مصطفی دنیزلی و بی احترامی این مربی ترک تبار به جایگاهش از جمع سرخپوشان جدا شده بود بالاخره پس از 2 سال و 9ماه امروز در دیدار با راه‌آهن روی نیمکت پرسپولیس می‌ نشیند. خوردبین که همواره نفر اول (از سمت راست) روی نیمکت می‌ نشست وقتی متوجه شد که مصطفی دنیزلی جای او را به فرد دیگری داده و این مربی ترک تبار به اعطای این منطقه از نیمکت به شخص دیگری به جز او اصرار دارد به شدت ناراحت بود. اما در ادامه وقتی متوجه شد بی احترامی های دنیزلی هر روز بیشتر می‌ شود تصمیم گرفت عطای ماند به پرسپولیس را به لقای آن ببخشد.

او اینگونه از پرسپولیس رفت و چند روز قبل به پرسپولیس بازگشت تا امروز روی نیمکت بنشیند. خوردبین در گفت‌وگوی کوتاهی که قبل از رویارویی با راه‌آهن با "ورزش سه" داشت در پاسخ به این سوال که آیا باز هم در همان جای همیشگی اش (نفر اول از سمت راست روی نیمکت) خواهد نشست یا نه گفت: انشاالله! البته جای نیمکت زیاد مهم نیست همین برگشتن به پرسپولیس مهم است که خدا را شکر انجام شده است.

«پس از دو سال و 9 ماه چه احساسی دارید که باز هم روی نیمکت پرسپولیس می‌ نشینید؟» خوردبین در پاسخ به این سوال گفت: من زندگی ام را در پرسپولیس گذرانده ام و مویم را در این تیم سفید کرده ام. اما باور کنید حضور در پرسپولیس هر لحظه و ثانیه اش برایم زیبایی های خاص خودش را دارد و حالا هم خوشحالم که بازی هم می‌ توانم به تیم همیشگی ام خدمت کنم.

سرپرست قدیمی پرسپولیس در مورد وضعیت تیم اضافه کرد: خدا را شکر وضعیت خوب است، حمید درخشان طی چند روز گذشته تلاش شبانه روزی داشته تا بچه ها را از نظر روحی روانی و تاکتیکی به شرایط بهتری برساند. البته با چند روز تمرین کردن نمی توان گفت همه چیز درست و همه مشکلات برطرف شده است. اما به شخصه می‌ بینیم که درخشان چقدر تلاش می‌ کند تا از نظر روحی روانی میل به پیروزی را در بچه ها بیشتر کند و به آنها نشان دهد که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن می کنند و به خاطر این پیراهن و هوادارانش باید فقط و فقط ببرند و به چیزی جز پیروزی فکر نکنند.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]