انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جو هارت: من‌سيتي مستحق يک تساوي بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جو هارت: من‌سيتي مستحق يک تساوي بود



دروازه‌بان تيم ملي انگليس با شوت ژروم بواتنگ در وقت‌هاي تلف‌شده‌ي بازي با بايرن مونيخ مغلوب شد، اما اطمينان دارد که مردان مانوئل پيگريني همچنان مي‌توانند صعود کنند.

جو هارت: من‌سيتي مستحق يک تساوي بود 1





به گزارش "ورزش سه"، جو هارت دروازه‌بان منچستر سیتی و تیم ملی انگلیس در دیدار تیمش برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، سریالی از واکنش‌های خیره‌کننده را از خود به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسید که می‌تواند از یک تساوی بدون گل یک امتیاز را برای تیمش بیرون بکشد. اما سرانجام روی گل دقیقه‌ی ۹۰ ژروم بواتنگ مدافع سابق سیتی که روی برگشت ضربه‌ی ماریو گوتسه به‌دست آمده بود مغلوب شد. با این حال او فکر می‌کند که قهرمان لیگ برتر استحقاق کسب یک امتیاز از این بازی را داشت.

«ما در تمام طول شب در برابر یک تیم خوب به‌سختی مبارزه کردیم. وقتی به این‌جا می‌آیید می‌دانید چه چیزی در انتظارتان است. یک توپ برگشتی لعنتی کار ما را تمام کرد. می‌توانست یک تساوی باشد، که ما استحقاقش را داشتیم. ما مجبورشان کردیم برای هر چیزی سخت کار کنند. من معمولا در برابر تیم‌های آلمانی زیاد به دردسر می‌افتم.»

سیتی باید در بازی بعدی در ورزشگاه اتحاد به مصاف رمی برود که زسکا مسکو را با ۵ گل در هم کوبید و هارت شک ندارد که تیمش می‌تواند به این شکست واکنش نشان بدهد و به دور بعد صعود کند. «ما می‌توانیم به بایرن مونیخ برسیم. ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید در برابر زسکا و رم خوب بازی کنیم. اطمینان داریم که می‌توانیم بقیه‌ی بازی‌هایمان را ببریم.»