انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رضازاده: مخاطب آیان تنها ایران نبود/ امیدوارم مشکلات برطرف شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم به اینچئون



خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در نشستی که با رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برگزار شد بحث دوپینگ مطرح شد و آیان همه کشورها را به مبارزه جدی با دوپینگ تشویق کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رضازاده: مخاطب آیان تنها ایران نبود/ امیدوارم مشکلات برطرف شود 1

نسخه قابل چاپ



حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، در خصوص دیدارش با مسئولان فدراسیون جهانی و پرداخت جریمه فدراسیون به صورت اقساط گفت: فدراسیون جهانی موافقت کرد جریمه خود را به صورت اقساط پرداخت کنیم و ما نیز قبول کردیم که در 4 قسط این مبلغ را به حساب فدراسیون جهانی واریز کنیم. معمولا فدراسیون جهانی این امتیاز را برای هیچ کشوری قائل نمی‌شود اما خوشبختانه با درخواست ایران در این خصوص موافقت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس فدراسیون جهانی در خصوص دوپینگ به ایران تذکر جدی داده و خواسته که برخورد با مسئله دوپینگ تنها در حد جریمه نباشد، گفت: رئیس فدراسیون جهانی در نشستی که برگزار شد این مسئله را به تمام فدراسیون‌ها یادآوری کرد و از آنها خواست که در موضوع مبارزه با دوپینگ برنامه‌ریزی جدی داشته باشند. وی این موضوع را به روسای فدراسیون قزاقستان و آذربایجان نیز تاکید کرد.

رضازاده افزود: طبیعی است که بحث دوپینگ در نشست‌ها مطرح شود و نباید آن را مختص به یک کشور دانست. متاسفانه این مسئله طوری عنوان شد که گویا مخاطب آیان، ایران بوده است.

وی تاکید کرد: برای مبارزه با دوپینگ برنامه‌های ویژه‌ای داریم و با فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو تفاهمنامه‌ای امضا کرده‌ایم و همچنین در نظر داریم که همایش‌های ویژه‌ای برای مربیان سراسر کشور و ورزشکاران برگزار کنیم.

رضازاده در خصوص حضور وزنه‌برداران کشورمان در بازی‌های آسیایی گفت: عسگری که روز گذشته موفق به کسب مدال در بازی‌های آسیایی نشد. بهروزی که یکی از امیدهای کسب مدال وزنه‌برداری محسوب می‌شود عصر امروز تمرینات سبکی انجام می‌دهد تا انشاءالله بتواند فردا یک مدال خوش‌رنگ برای کاروان ایران کسب کند.

وی افزود: از آنجا که وزنه‌برداری هر روز یک نماینده دارد سایر وزنه‌برداران تمرینات خود را تا روز برگزاری مسابقه ادامه می‌دهند و روزانه یک نوبت تمرین دارند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان به تسنیم گفت: خوشبختانه وزنه‌برداران کشورمان با مشکل سخت افزاری در دهکده بازی‌ها روبه‌رو نیستند اما متاسفانه در سالن وزنه‌برداری جایگاه خبرنگاران مناسب نیست و تماشاگران نیز فضای کافی ندارند. امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.