انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارش روز:بازگشت کاسياس به نيمکت ذخيره ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نشريه مارکا پس از اتمام نشست خبري آنچلوتي، فاش ساخت که اولين تغيير آنچلوتي در ترکيب رئال، به پست دروازه باني اين تيم بر مي گردد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش روز:بازگشت کاسياس به نيمکت ذخيره ها 1


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی ساعتی پیش در نشست خبری مربوط به بازی فردای رئال مقابل الچه، خبر از ایجاد تغییراتی در ترکیب ثابت رئال داد. نشریه مارکا پس از اتمام این نشست، فاش ساخت که اولین تغییر آنچلوتی، به پست دروازه بانی این تیم بر می گردد.

جاییکه کاسیاس در تمام بازی های اخیر این تیم فیکس بوده ولی فردا در مقابل الچه، کیلور ناواس بجای او درون دروازه رئال قرار خواهد گرفت.با این تصمیم، یک بار دیگر جنجال ها در مورد دروازه بان ثابت رئال اوج خواهد گرفت. چرا که کاسیاس به هیچ عنوان مصدومیتی ندارد و این تصمیم، تنها به دلایل فنی گرفته شده است.

آنچلوتی در قسمتی از گفته هایش به این نکته اشاره کرد که هیچ بازیکنی نباید از نیمکت نشینی گله کند و عنوان داشت که نیمکت نشین شدن یک بازیکن، الزاما دلیل بر تنبیه شدنش توسط مربی نیست. بازی های زیادی در پیش است و باید به همه، فرصت بازی کردن داده شود.

آنچلوتی در بخشی دیگر از گفته هایش از حمایت پرز از کاسیاس نیز تمجید کرد و وجود اتحاد میان بازیکنان رئال را دلیل بر قهرمانی های فصل گذشته رئال دانست. ایده آنچلوتی در مورد دروزاه بان ثابت رئال، در ابتدای فصل به روشنی بیان شد.

کاسیاس قراربود که در لالیگا و لیگ قهرمانان، دروازه بان ثابت رئال باشد و کیلور ناواس نیز در کوپا دل ری به میدان برود. اما نمایش های ضعیف کاسیاس در هفته های اخیر، به خصوص ضعف او روی توپ های ارسالی سبب شد تا مربیان رئال اطمینانشان را به او از دست بدهند.

همانطور که هواداران رئال نیز دیگر به کاسیاس اعتماد گذشته را ندارند و در بازی مقابل اتلتیکو، به شدت او را هو کردند. کاسیاس در 4 بازی رئال در لالیگا، 7گل دریافت داشته و در حال حاضر به شدت مورد انتقاد رسانه ها قرار دارد.

به نظر می رسد که دلیل این تصمیم آنچلوتی، مبنی بر بازی دادن به ناواس،آرام کردن جو احتمالا ملتهب سانتیاگو برنابئو در بازی فردا باشد. جوی که اگر مساعد باشد؛ به بایکنان رئال کمک خواهد کرد تا اهداف کارلتو را بهتر در زمین بازی پیاده کنند
cryingcryingcrying
(22-09-2014، 17:07)Nazanin♥Xavi نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
cryingcryingcrying

چــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟؟
ااااااههههههههههه