انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لوئیز انریکه : بارسلونا هنوز به سخت کوشی و کار بیشتر نیاز دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لوئیز انریکه : بارسلونا هنوز به سخت کوشی و کار بیشتر نیاز دارد 1

به گزارش بارسا نیوز به نقل از خبرگزاری اسپن اف سی، لوئیز انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیشب تیمش مقابل مالاگا که به تساوی بدون گل دو تیم انجامید شرکت کرد و اعتراف کرد که هنوز کارهای سخت زیادی باید در بارسلونا انجام شود.
غول های کاتالان که فصل جدید لالیگا را با 4 برد متوالی و کلین شیت آغاز کرده بودند و با اقتدار در صدر جدول تکیه زده بودند در پنجمین مصاف خود مقابل مالاگا نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نصیبشان نشد که اعتراض شدید هواداران را در پی داشت. اما نگرانی اصلی هواداران این است که در این بازی حتی یک شوت بلوگرانایی ها درون چهارچوب دروازه حریف نبود! که این مسئله با وجود بازیکنان طراز اول و بزرگی همچون لیونل مسی و نیمار و اینیستا و راکیتیچ نگران کننده است.
لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در این باره گفت :«انتقاد از خود، درون تیم انجام گرفته است، وقتی به پیروزی برسیم این کار را میکنیم، حالا تصور کنید وقتی اوضاع بر وفق مراد نبود چه میشود؟ هنوز باید کارهای زیادی انجام گیرد، ما در مسیر درستی قرار داریم. باید به دنبال راه چاره گشت نه بهانه! در آخرین لحظه ها باید بیشتر دقت کنیم. باید روی حفظ توپ بیشتر کار کنیم و موقعیت های بیشتری خلق کنیم.»
او در ادامه افزود :« به خاطر دفاع مالاگا مسی نتوانست خیلی به تیم کمک کند و کاملا واضح است که وقتی مسی به کمک تیم بیاید ما خطرناک تر ظاهر میشویم. کار کلیدی برای ما پیدا کردن لئو است و این امری واضح است. سعی میکنیم بهتر باشیم ، در این بازی خوب نبودیم. در موقعیت های خوبی قرار گرفتیم اما عبور بازیکنان خوب نبود. نتوانستیم از موقعیت هایمان بهره ببریم.»
او همچنین در مورد بازی حریف گفت :« این بازی سخت ترین بازی ما بود، در این باره شکی نیست. اما حریف مان با شور و علاقه زیادی بازی میکرد. دو تیم وارد میدان میشوند و تلاش میکنند که بهتر از حریف خود باشند، امروز مالاگا در بعضی ابعاد بهتر از ما بازی کرد و نتیجه عادلانه بود.